انتخاب مسئول آنالیز و پیگیری فعالیت های نمایشی در فضای مجازی

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی، محسن امیری مسئول آنالیز و پیگیری فعالیت های نمایشی در فضای مجازی شد.

انتخاب مسئول آنالیز و پیگیری فعالیت های نمایشی در فضای مجازی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری وبلاگ آژانس الکترونیکی از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در حکمی محسن امیری را به عنوان مسئول آنالیز و پیگیری فعالیت های نمایشی در فضای مجازی معین کرد.

در متن حکم آشنا خطاب به امیری چنین آمده است: تعطیلی فعالیت های نمایشی به واسطه شیوع ویروس کرونا باعث شده هنرمندان خلاق این عرصه در جست وجوی راه های جدید خلق و عرضه آثار نمایشی و ارتباط با مخاطبان باشند.

برگزارکنندگان بعضی از این رویدادها خواستار مشارکت، حمایت و مشورت از سوی اداره کل هنرهای نمایشی هستند. از این رو جنابعالی را که صاحب تجربیات متعدد هنری و اداری هستید به عنوان مسئول آنالیز و پیگیری فعالیت های نمایشی در فضای مجازی معین می نمایم.

شایسته است در تعامل با برگزارکنندگان این رویدادها و بهره گیری از نظرات متخصصین این حوزه و کارشناسان و مدیران اداره کل هنرهای نمایشی، زمینه هم افزایی ظرفیت های مادی و معنوی موجود برای بهبود کیفی و بهره مندی بیشتر مخاطبان از رویدادهای نمایشی فضای مجازی را فراهم آورید.

تمامی مدیران و کارکنان واحدها و تالارهای تابعه اداره کل هنرهای نمایشی همکاری کامل با جنابعالی برای پیش برد امور را در برنامه ریزی خود قرار خواهند داد.

محسن امیری فارغ التحصیل هنرهای نمایشی و کارگردان تئاتر، هم اکنون مدیر اداره برنامه های تئاتر است.

قادر آشنا پیش تر در حکمی اتابک نادری را به عنوان مسئول آنالیز شرایط و ضرر و زیان های گروه ها و تماشاخانه های خصوصی در شرایط کرونایی پیش آمده معین نموده بود.

4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "انتخاب مسئول آنالیز و پیگیری فعالیت های نمایشی در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب مسئول آنالیز و پیگیری فعالیت های نمایشی در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید