انتقال طارمی به براگا پرتغال مشروط به جدایی پائولینو

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، روز گذشته بود که روزنامه ابولا پرتغال اطلاع داد مهدی طارمی یکی از گزینه های احتمالی تقویت خط حمله تیم براگا پرتغال است و احتمالا این بازیکن ایرانی راهی این تیم می گردد.

انتقال طارمی به براگا پرتغال مشروط به جدایی پائولینو

روزنامه رکورد پرتغال هم امروز اظهار داشت در صورتی که پائولینو مهاجم براگا این تیم را ترک کند، مهدی طارمی گزینه اصلی جانشینی او خواهد بود.

این روزنامه نوشت: مهدی طارمی مهاجمی که یکی از بهترین گلزنان لیگ پرتغال بود، مدنظر تیم براگا قرار گرفته است؛ بازیکنی که احتیاج به معرفی به کارلوس کارواخال ندارد. با این وجود این بازیکن ایرانی هنوز یک سال دیگر با تیم ریوآوه قرارداد دارد.

اما این موضوع به جدایی پائولینو از براگا و حضورش در یک تیم دیگر بستگی دارد. براگا دنبال فروش 30 میلیون یورویی پائولینو است. همانطور که در نسخه روز گذشته اظهار داشتیم باشگاه ولورهمپتون انگلیس در کوشش برای جذب پائولینو است.

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، سرمربی فصل گذشته تیم ریوآوه، کارلوس کارواخال بود که برای فصل بعد راهنمایی براگا را بر عهده گرفته است. کارواخال با شناخت کاملی که نسبت به طارمی و توانایی هایش دارد، این بازیکن را در لیست خرید خود قرار داده است.

طارمی در اولین فصل حضورش در لیگ پرتغال پیروز شد با تیم ریوآوه 18 گل به ثمر برساند و به عنوان آقای گل مشترک لیگ پرتغال دست یافت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتقال طارمی به براگا پرتغال مشروط به جدایی پائولینو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال طارمی به براگا پرتغال مشروط به جدایی پائولینو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید