ایرپادز پرو 2 همراه با رنگ های نو ایرپادز مکس پاییز سال جاری معرفی می شوند

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، اپل هدفون روگوشی خود یعنی ایرپاد مکس را با رنگ های مختلفی نظیر خاکستری، سبز، صورتی، آبی و نقره ای در اختیار کاربران خود قرار داده است. اکنون اما گزارش های نو حاکی از آن هستند که می توانیم پاییز سال جاری منتظر ارائه رنگ های نو دیگری برای این محصول اپل باشیم. بعلاوه نسل نو ایرپادز پرو یعنی ایرپادز پرو 2 اپل نیز به گفته تحلیلگران پاییز سال جاری به کاربران معرفی خواهد شد. در ادامه به آنالیز جزئیات بیشتری در این رابطه خواهیم پرداخت.

ایرپادز پرو 2 همراه با رنگ های نو ایرپادز مکس پاییز سال جاری معرفی می شوند

مارک گورمن، تحلیلگر و روزنامه نگار معروف خبرگزاری بلومبرگ در تازهترین نسخه از خبرنامه هفتگی Power On، اطلاعات تازهی را در خصوص هدفون های بی سیم کوپرتینویی ها منتشر کرد. او همانطور که قبلاً نیز به آن اشاره نموده بود، نسل تازه ایرپادز پرو اپل در راه است و احتمالاً پاییز سال جاری همراه با سایر محصولات زیست بوم غول فناوری آمریکایی روانه بازار خواهد شد. طبق گزارشاتی که تا به امروز منتشر شده، ایرپادز پرو 2 با طراحی تازه و پشتیبانی از محتوای صوتی Lossless همراه خواهد بود. بعلاوه شایعاتی در خصوص ویژگی های تازه مدیریت سلامت و ردیابی تناسب اندام وجود دارد، اما ما هنوز منتظر انتشار جزئیات بیشتری در این رابطه هستیم.

در تازهترین نسخه از خبرنامه هفتگی Power On، مارک گورمن اشاره نمود که این محصول تازه در فصل پاییز سال 2022 به کاربران اپل معرفی می گردد. او در ادامه توضیحات خود گفت: تقریباً سه سال از معرفی ایرپادز پرو اپل می گذرد و احتمالاً باتری بسیاری از این محصولات دیگر شارژدهی سابق را ندارند، بنابراین وقت آن رسیده تا اپل با معرفی نسل تازه این ایرپادز، محصول به روزتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

وی بعلاوه اعلام نمود که اپل میخواهد تا گزینه های رنگی تازهی را برای ایرپادز مکس ارائه دهد. درحالی که گورمن می گوید امیدوار است کاهش قیمت این محصول را نیز ببینیم، اما هنوز اطلاعاتی در دسترس نداریم که این مسئله را تأیید کند. او در خبرنامه هفتگی خود آورده که امیدوار است قیمت 550 دلاری این هدفون شایعه باشد. انتظار داریم که اپل تنها به ارائه رنگ های تازه برای ایرپادز مکس اکتفا نکند و قابلیت های تازهی را نیز به آن اضافه کند. باید خاطر نشان کنیم که این هدفون رو گوشی از فناوری محتوای صوتی Lossless پشتیبانی نمی کند و ما امیدواریم که سال جاری این قابلیت به آن اضافه گردد.

در خصوص نسل تازه ایرپادز پرو اپل شایعات متعددی در فضای مجازی منتشر شده که بد نیست اشاره ای به آن ها داشته باشیم. به همین دلیل تحلیلگر مشهور اپل یعنی مینگ چی کو نیز بر این عقیده است که ایرپادز پرو 2 اپل در سه ماهه سوم سال 2022 عرضه خواهد شد. این محصول که پیش تر قرار بود در سال 2021 به بازار عرضه گردد به دلایلی نامشخص سال گذشته عرضه نشده است. به نظر می رسد که نسل دوم ایرپادز پرو اپل با طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبلی معرفی گردد. براساس آخرین شایعات، ایرپادز پرو 2 از طراحی پایه های کوتاه بیرون زده بهره می برد که شباهت زیادی با هدفون Beats Fit Pro خواهد داشت. گفته می گردد اپل بدنه گردتری برای این محصول تست نموده که بخش بزرگ تری را گوش را پوشش می دهد. اما به نظر می رسد تعبیه سخت افزار این گجت در چنین بدنه ای کار چندان راحتی نیست و به همین دلیل احتمالا اپل چنین طرحی را کنار گذاشته است.

بعلاوه به گفته آقای کو، نسل دوم ایرپادز پرو ضمن پشتیبانی از محتوای صوتی Lossless یک کیس شارژ صدادار خواهد داشت که می تواند به منظور راحتی کاربران در پیدا کردن آن، از خود صدای هشدار پخش کند. به نظر می رسد که این کیس شارژ پخش نماینده صدا با اپلیکیشن Find My هم همگام گردد. کو معتقد است که ایرپادز ها ممکن است از ویژگی های نظارت بر سلامت پشتیبانی نمایند، اما این شایعه را مستقیما با نسل دوم ایرپادز پرو ها مرتبط نمی کند. دیگر شنیده ها حاکی از آن است که نسل دوم ایرپادز پرو اپل احتمالا دارای قابلیت پایش فعالیت های ورزشی با استفاده از حسگرهای داخلی خواهد بود. بعلاوه این هدفون از تراشه تازهی بهره می برد که ارتباط با سایر دستگاه ها را بهبود می بخشد. احتمالاً در روزهای آینده خبرهای تازهتری در خصوص این محصولات منتشر می گردد.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "ایرپادز پرو 2 همراه با رنگ های نو ایرپادز مکس پاییز سال جاری معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپادز پرو 2 همراه با رنگ های نو ایرپادز مکس پاییز سال جاری معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید