طراحی جالب توجه مینی آیپد 6 اپل

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، پس از معرفی مینی آیپد 5، اپل کوشش های خود را برای راه اندازی جانشین این محصول شروع کرد و ما مدتهاست که منتظر رونمایی از مینی آیپد آینده این شرکت با نام Apple iPad mini 6 هستیم. در این میان، اخیراً یک ویدئوی نو از این دستگاه منتشر شده که نشان می دهد iPad mini 6 از یک طراحی کاملاً تازه با حاشیه های باریک و واحد دوربین بزرگتر، بهره می برد.

طراحی جالب توجه مینی آیپد 6 اپل

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، کمپانی آمریکایی اپل مدتهاست که در حال کار بر روی تازهترین نسخه مینی آیپد خود است و کوشش دارد تا این محصول پرطرفدار را راهی بازار کند. این تازهترین نسخه مینی آیپد، ظاهراً Apple iPad mini 6 نام خواهد گرفت و بسیاری از گزارش ها از عرضه نهایی آن در پاییز سال میلادی جاری خبر می دهند. اما پیش از رونمایی رسمی، این مینی آیپد آینده، در یک ویدئوی تازه دیده شد که به باور بسیاری از کارشناسان مربوط به همین Apple iPad mini 6 دانسته شده است.

بر اساس این ویدئوی تازه، ما می توانیم به خوبی مشاهده کنیم که مینی آیپد آینده اپل، از لحاظ طراحی، تغییرات قابل توجهی را نسبت به مدل های قبلی خود شاهد بوده است. در نگاه نخست، حاشیه های باریک تر و طراحی تازه دوربین این مینی آیپد، بیش از هر چیزی توجهات را به خود جلب می نماید. این ویدئو علاوه بر نمایان ساختن حاشیه های بسیار باریک این مینی آیپد، نکته دیگری را هم به نمایش می گذارد و آن نبود Touch ID در قسمت پایین دستگاه است. این می تواند به این معنی باشد که دستگاه آینده مینی آیپد اپل، شناسه اثر انگشت را دریافت نخواهد کرد و فقط از قابلیت Face ID بهره خواهد برد.

تصاویری از مینی آیپد 6 اپل در ویدئوی منتشر شده اخیر

جالب اینجاست که این تبلت دارای واحد دوربین بزرگتری مشابه آنچه در شایعات مربوط به آیفون 13 شنیده ایم، است. علاوه بر این، مینی آیپد آینده دارای تنظیمات عجیب و غریب صدا هم است. این تبلت دارای تنظیم کننده صدا در بالا سمت چپ، مقابل دکمه روشن / خاموش است. به گفته منبع خبری، این ممکن است یک خطای تولیدی باشد چراکه به طور معمول اپل از چنین تنظیماتی در طراحی خود استفاده نمی نماید؛ بنابراین اپل ممکن است فقط دکمه تنظیم صدا معمولی را در این مینی آیپد تازه خود اعمال کند.

تصاویر رندر پیشین از مینی آیپد 6 اپل

جدای از این اطلاعات، پیش از این هم گزارش های از یک مینی آیپد با شناسه a.k.a به بیرون درز نموده بود که ادعا می گردد همان Apple iPad mini 6 است. به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، در حال حاضر، ما می دانیم که این تبلت تازه ممکن است دارای صفحه نمایش کوچکتری نسبت به مدل های قبلی باشد. در واقع به نظر می رسد که این دستگاه از یک صفحه نمایش با میزان بین 8.5 تا 9 اینچی بهره ببرد. علاوه بر این، Apple iPad mini 6 مجهز به چیپست Apple A15 Bionic خواهد شد و از Apple Pencil هم پشتیبانی می نماید. بعلاوه انتظار می رود به جای درگاه لایتینینگ، دستگاه دارای پورت USB Type-C برای عملیات شارژ باشد. گفته می گردد مینی آیپد تازه بر روی iPadOS اجرا می گردد و در رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی عرضه می گردد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ آژانس الکترونیکی

منبع: فرارو

به "طراحی جالب توجه مینی آیپد 6 اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی جالب توجه مینی آیپد 6 اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید