برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، انجمن ورزش های الکترونیک در راستای اهداف و برنامه های خود، اولین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک را در دو رشته فوتبال مجازی Fifa22 و Efootball2021 را در دو مرحله استانی و کشوری برگزار کرد.

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک

مرحله اول انتخابی تیم ملی در 26 مرکز استان و از تاریخ 29 دی ماه 1400 لغایت 4 بهمن 1400 در دو رشته و با شرکت حدود 1600 نفر بازیکنان حرفه ای از سراسر کشور برگزار گردید.

بعلاوه از تاریخ 6 بهمن لغایت 8 بهمن مسابقات قهرمانی کشور، دور نهایی با حضور 256 نفر از برترین ها و برترین های کشور و منتخبان استانی در محل باغ لارک در حال برگزاری است و تا روز آدینه ادامه خواهد داشت.

در این دوره از مسابقات که با مشارکت و همکاری موسسه راوینو وابسته به موسسه رزمندگان اسلام برگزار گردید، اولین انتخابی تیم ملی برای مسابقات آسیایی هانگژو چین 2022 در رشته فیفا و بعلاوه اولین انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی اندونزی در رشته یی فوتبال می باشد.

مسابقات آسیایی هانگژو چین 2022 که در شهریور سال آینده برگزار خواهد شد برای اولین بار مدال رسمی خواهد داشت و در رنکینگ مدال های ورزشی محاسبه خواهد شد.

بعلاوه در این دوره از مسابقات آسیایی هانگژو چین، برای اولین بار مسابقات ورزش های فیزیک و متحرک و مسابقات ورزشی رباتیک برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید