میوه های عجیبی که انگار از سیاره دیگری آمده اند

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، مقالات مرتبط:

  • عجیب ترین میوه هایی که تا به حال ندیده اید (قسمت اول)
  • عجیب ترین میوه هایی که تا به حال ندیده اید (قسمت دوم)

آیا تا به حال توت فرنگی خورده اید که طعم آناناس بدهد؟ یا میوه ای که طعم ترش آن تبدیل به مزه شیرین گردد؟ این میوه های عجیب را که متعلق به سرتاسر جهان هستند، امتحان کنید:

میوه های عجیبی که انگار از سیاره دیگری آمده اند

1. سیب دارچینی

گوشته سیب دارچینی که در منطقه ها گرمسیری آمریکای جنوبی و مرکزی و کارائیب رشد می نماید، شیرین و خامه مانند است. این میوه به طور عجیبی شکل و مزه کاستارد را دارد.

2. میوه اژدها

میوه اژدها یا پیتایا؛ میوه بومی مکزیک است. اما در حال حاضر در بیشتر منطقه ها جنوب شرقی آسیا نیز رشد می نماید. این میوه شکل بسیار عجیبی دارد اما بسیار خوش طعم است، مانند طعم کیوی رسیده. جالب است بدانید که این میوه یک ملین قوی است.

3. دورین

مردم جنوب شرق آسیا دورین را پادشاه میوه ها می دانند. این میوه، پوسته ای خاردار دارد که نمی تواند از درز کردن بوی قوی میوه به خارج از پوسته جلوگیری کند. بسیاری از مردم می گویند که مزه این میوه را نمی توان در مقایسه با چیزهای دیگری توصیف کرد. اما آن ها مطمئن هستند که شما هم عاشق آن خواهید شد و هم از آن متنفر می شوید.

4. میوه معجزه

این میوه، نوعی توت است که متعلق به غرب آفریقاست و یک خاصیت بسیار عجیب دارد. کمی از این میوه بخورید سپس یک چیز ترش بخورید. خواهید دید که مزه ترش آن تبدیل به شیرینی خواهد شد! بله درست است، شما می توانید کمی میوه معجزه بخورید و سپس یک لیمو ترش شیرین گاز بزنید.

5. میوه ستاره

کارامبولا که به میوه ستاره معروفیت دارد، در فیلیپین و اندونزی رشد می نماید. انواع کوچک تر این میوه ترش و میوه های بزرگ تر شیرین هستند. شما می توانید این میوه را درسته بخورید یا از آن مربا درست کنید.

6. چری مویا

این ها کنگر فرنگی نیستند. این میوه ها چری مویا نام دارند و در رشته کوه های آند رشد می نمایند، هرچند امروزه در جنوب شرقی آسیا نیز فراوری می شوند. مارک تواین گوشته نرم سفید این میوه را خوشمزه ترین میوه شناخته شده برای بشر توصیف می نماید. ظاهرا این میوه مزه آدامس می دهد!

7. مژکی

مژکی میوه محلی اندونزی و مالزی است. برای این که به میوه شیرین آن برسید که شبیه انگور است، باید پوسته بیرونی مودار و عجیب آن را بشکافید.

8. کیوانو

کیوانو که به (خربزه شا خ دار آفریقایی) معروف است، بافتی شبیه خیار و مزه ترش دارد. این میوه یک محصول خوب برای توسعه کشاورزی در آفریقا محسوب می گردد.

9. سالاک

این میوه پوست ماری از میوه های بومی بالی و جاوا است و درون آن پرگوشت، نرم و آبدار است که طعم آن متنوع است، از طعم کاملا شیرین گرفته تا مزه اسیدی دارد.

10. دست بودا

باور کنید یا نکنید، این میوه جز مرکبات محسوب می گردد که عطر و طعمی شبیه لیمو دارد. شکل این میوه بسیار عجیب و غریب است اما پوست این میوه چینی چاشنی بسیار خوبی برای طعم دار کردن غذا است.

11. موز صورتی

Musa Velutina گونه کوچک صورتی از موز است که اغلب به خاطر زیبایی پرورش می دهند. میوه موز صورتی بافتی کاملا کرک مانند و عجیب دارد اما می گویند مزه آن فوق العاده است!

12. توت فرنگی آناناسی

توت فرنگی آناناسی را می توان یک توت فرنگی نگاره گر نامید. این میوه بافتی سفید رنگ دانه های قرمزی دارد و با وجود این که از انواع مختلف توت فرنگی محسوب می گردد، به طور شگفت آوری مزه آناناس می دهد.

منبع: کجارو / allday.com

به "میوه های عجیبی که انگار از سیاره دیگری آمده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میوه های عجیبی که انگار از سیاره دیگری آمده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید