بهسازی آسفالت روستای ایج با 22 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: در راستای کاهش تصادفات و تسهیل آمد و شد بهسازی آسفالت روستای ایج با اعتبار 22 میلیارد ریال انجام می گردد.

بهسازی آسفالت روستای ایج با 22 میلیارد ریال اعتبار

آقای لشگری از بهسازی و روکش آسفالت روستای ایج اطلاع داد و اعلام کرد: اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت با هزینه 22 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی سال 1400 یکی از پروژه های عمرانی راه روستایی شهرستان سرخه به شمار می رود که به زودی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: این پروژه به طول دو هزار و 300 متر با اعتباری از محل پروژه های مطالعه و برطرف نقاط پرحادثه در محور های روستایی شهرستان سرخه و بهسازی و روکش آسفالت محور جمشیدآباد، ایج و امامزاده عبدالله اجرا شده است.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان اعلام کرد: در حال حاضر عملیات بسترسازی، خاکبرداری، خاک ریزی، زیراساس و آسفالت گرم در محدوده رمپ ورودی و خروجی به محور اصلی و بخشی از راه روستایی موجود که دارای نقص در رویه بوده، در دست تکمیل است.

لشگری با بیان اینکه بهسازی و آسفالت این محور با اختصاص سهمیه قیر از منابع ملی بوده، توضیح داد: اجرای آسفالت گرم این محور با هدف بالا بردن شاخص راه آسفالته روستایی با اعتباری که برای آسفالت ریزی آن لحاظ شده است ادامه خواهد داشت.

وبلاگ آژانس الکترونیکی سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهسازی آسفالت روستای ایج با 22 میلیارد ریال اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهسازی آسفالت روستای ایج با 22 میلیارد ریال اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید