بیش از 100 میلیون کاربر اندرویدی از لانچر های iOS استفاده می نمایند

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، یکی از بزرگترین تفاوت های سیستم عامل iOS اپل و اندروید گوگل این است که سیستم عامل متعلق به گوگل قابلیت شخصی سازی بیشتری را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. اما این قضیه ظاهراً در iOS 16 فرق می نماید، زیرا اپل در سیستم عامل جدیدش امکان سفارشی سازی بیش از پیش را به کاربرانش ارائه خواهد نمود. بسیاری از کاربران اندرویدی علاقمند هستند تا محیط کاربری سیستم عامل iOS را تجربه نمایند و بر همین اساس نیز لانچرهای iOS در چند وقت اخیر به طور قابل توجهی مورد استقبال این کاربران قرار گرفته است.

بیش از 100 میلیون کاربر اندرویدی از لانچر های iOS استفاده می نمایند

لانچر اندروید برنامه ای است که به کاربران اجازه می دهد صفحه اصلی گوشی خود را شخصی سازی نمایند و به آن ها اجازه کنترل بیشتری بر نحوه سازمان دهی و تعامل با دیگر اپلیکیشن ها و انجام کارهای دیگر را می دهد. به زبان ساده تر، لانچرها به شما اجازه می دهند تا طراحی نرم افزار گوشی خود را تغییر دهید، اما برخلاف رام ها یا میان افزار ها، هیچ تغییر دائمی ایجاد نمی نمایند.

لانچر اندرویدی که اخیراً هواداران زیادی پیدا نموده، لانچر iOS 16 است که به گوشی های هوشمند اندرویدی اجازه می دهد ظاهر تازهترین سیستم عامل گوشی هوشمند اپل را به کاربران ارائه دهد. نکته جالب اینجاست که هنوز سیستم عامل iOS 16 به طور رسمی عرضه نشده و فعلا در اختیار کاربران بتا واقع شده است. این اپلیکیشن از iOS 13 به کاربران اندروید یاری نموده تا از تجربه کاربری سیستم عامل iOS لذت ببرند و هر سال نیز به روزرسانی هایی مطابق با نسخه تازه iOS روی آن اعمال می گردد.

باید اشاره کنیم که لانچر iOS 16 قابلیت های تازه این سیستم عامل نظیر داک، منوهای لمسی اجباری روی اپ ها و حتی مرکز کنترل را به گوشی های اندرویدی می آورد. این لانچر حتی با ارائه ویژگی هایی که جزئی از iOS 16 نیستند، یک قدم فراتر می رود. برای مثال به کاربران اجازه می دهد اپلیکیشن ها را در کتابخانه دسته بندی نمایند، نام اپ ها را تغییر دهند و انیمیشن های صفحه اصلی را شخصی سازی نمایند.

جالب است بدانید که این اپلیکیشن بیش از 50 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و بعلاوه دیگر لانچری به نام Phone 13 Launcher نیز بیش از 50 میلیون کاربر فعال دارد. لانچر iOS 16 بعلاوه آیکون های اپلیکیشن ها را با آیکون های iOS، مانند پیغام ها (Messages)، یادداشت ها (Notes)، دوربین (Camera) جایگزین می نماید. این لانچر حتی نماد Play Store را با نماد App Store اپل تغییر می دهد.

اگرچه اندروید همچنان محبوب ترین سیستم عامل در سراسر دنیا به شمار می رود، اما نشانه هایی وجود دارد که بعضی از کاربران اندروید در نظر دارند سیستم عامل iOS را جایگزین سیستم عامل گوگل نمایند. محبوبیت لانچرهای iOS نشانه دیگری از علاقمندی بخش عظیمی از جامعه اندرویدی جهت مهاجرت به سیستم عامل iOS است.

منبع: newstodayjournal

منبع: دیجیکالا مگ

به "بیش از 100 میلیون کاربر اندرویدی از لانچر های iOS استفاده می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 100 میلیون کاربر اندرویدی از لانچر های iOS استفاده می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید