تصاویر جالب دیده نشده از مرکز کره شمالی

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، گوین جان عکاس استرالیایی در سال 2014 این تصاویر را از مرکز کره شمالی تهیه نموده است.

تصاویر جالب دیده نشده از مرکز کره شمالی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی وبلاگ آژانس الکترونیکی؛ گوین جان عکاس 31 ساله اهل شهر کلگری کانادا در سال 2014 به کره شمالی سفر کرد. وی در این سفر توانست بصورت مخفیانه عکس هایی از پیونگ یانگ تهیه کند که به تازگی منتشر شده است. تصاویری که زوایای دیگر زندگی مردم مرکز این کشور را نشان می دهد.

از مردمی که در ایستگاه اتوبوس منتظر رسیدن اتوبوس بودند تا مردمی که در شهر بازی پارک مشغول بازی هستند مجموعه این تصاویر را نشان می دهند. گوین این تصاویر را با دوربین نیکون هستهدی 800 تهیه نموده است.

وی در این خصوص گفت: کره شمالی برای من و همه مردم دنیا همواره یک معما بوده است. ملاقات از کره شمالی برای من مانند برگشت زمان به عقب و حال و هوای شوروی دهه 1970 را داشت. با این حال مردم این کشور بسیار مهربان و آرام هستند و من کوشش کردم تا در عکس هایم به این مردم و تعاملات روزانه آنها با یک دیگر تمرکز کنم. باید بگویم با وجود رژیم خشنی که بر کره شمالی حکومت می نماید مردمان این کشور جز آرام ترین مردمان دنیا هستند.

لازم به ذکر است؛ گوین در این سفر و که در هنگام ورود به خاک این کشور از معرفی خود به عنوان روزنامه نگار خودداری نموده بود توانست عکس هایی از نظامیان این کشور و سرگرمی آنها تهیه کند که کاملا غیرقانونی بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تصاویر جالب دیده نشده از مرکز کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جالب دیده نشده از مرکز کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید