تغییر ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تغییر ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز اطلاع داد.

تغییر ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز

ایمان غنی زاده در گفت وگو با وبلاگ آژانس الکترونیکی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور و به منظور بهره مندی بیشتر شهروندان از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی، ساعات کار ناوگان اتوبوسرانی از یکشنبه 15 فروردین سالجاری تغییر خواهد یافت.

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست سالجاری، ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی در تمامی خطوط و جهتهای شهری و حومه در روزهای عادی از ساعت 6/15 الی 20/30 ارائه خدمات خواهند کرد.

غنی زاده گفت: سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی در روزهای تعطیل و آدینه نیز در تمامی خطوط شهری و حومه از ساعت 7/15 صبح شروع و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از شهروندان خواست با توجه به شیوع موج چهارم کرونا، ضمن خودداری از ترددهای غیر ضروری، در زمان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی حتما از ماسک استفاده نموده و فاصله اجتماعی را رعایت و کرایه سفر خود را نیز با استفاده از کارت بلیت الکترونیکی شخصی پرداخت نمایند.

غنی زاده اظهار کرد: در کیوسک های شارژ همه پایانه ها و نیز ایستگاه های جهت تندرو، ماسک با قیمت مصوب دولتی عرضه می گردد و در پایانه های اتوبوسرانی، نظارت بر استفاده مسافران از ماسک توسط ناظران این سازمان انجام می گردد.

وی اضافه کرد: از شهروندان تقاضا داریم همکاری های لازم را در مورد رعایت دستورالعملهای بهداشتی (استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از کارت الکترونیکی شخصی) انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تغییر ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید