خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در دلفان به 80 نفر رسید

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، خرم آباد - خبرنگاران - رییس شبکه بهداشت و درمان دلفان گفت: تا کنون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان به 80 نفر رسیده است.

خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در دلفان به 80 نفر رسید

امیررضائیان شامگاه یکشنبه در گفت وگو با وبلاگ آژانس الکترونیکی افزود: در 24 ساعت گذشته هشت نفر به تعداد مبتلایان کووید 19 در دلفان اضافه شده که با توجه به جمعیت 150 هزار نفری این شهرستان، آمار بسیار نگران کننده است.

وی گفت: مطابق آماری که دانشگاه علوم پزشکی لرستان گزارش می دهد باز هم شاهد افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در دلفان هستیم.

وی با بیان اینکه از 9 نمونه تست کرونا که دریک روز به استان ارسال شده هشت مورد مثبت اعلام شده و تنها یک نمونه منفی بوده افزود: تا کنون 2 نفر در این شهرستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان دلفان گفت: متاسفانه بی توجهی برخی مردم و مقاومت های آنان، گسیل برخی افراد از دیگر مناطق برای خرید نوروزی، بازگشت شهفرایندان شاغل در دیگر مناطق و مسافرت برخی اقوام به این دیار موجب رشد چشمگیر آمار در این شهرستان شده است.

دکتر رضاییان با ابراز نگرانی از شیوع کرونا در دلفان تاکید کرد: از شهفرایندان عزیز درخواست می کنیم در خانه بمانند و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند چرا که بدون همکاری مردم نمی توان آمار را کاهش دهیم .

وی پیش بینی کرد در صورت ادامه این فرایند دلفان درآستانه شرایط قرمز قرار خواهد گرفت .

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در دلفان به 80 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در دلفان به 80 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید