خبرنگاران کلوپ: من سر الکس نیستم؛ جنگ روانی کار من نیست

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، تهران- خبرنگاران- سرمربی باشگاه لیورپول پس از آنکه از سوی یک داور اسبق فوتبال به تقلید از سر الکس فرگوسن متهم شد، گفت که قادر نیست در کورس رقابت برای فتح لیگ جزیره از جنگ روانی استفاده کند.

خبرنگاران کلوپ: من سر الکس نیستم؛ جنگ روانی کار من نیست

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، یورگن کلوپ به تازگی مدعی شده بود منچستریونایتد در طول دو سال اخیر خیلی بیشتر از پنالتی های اعلام شده برای من در پنج سال و نیم گذشته، پنالتی داشته است.

بدنبال این ادعا مارک کلاتنبرگ داور اسبق انگلیسی کلوپ را به ایجاد جنگ روانی به تقلید از الکس فرگوسن متهم کرد.

مارک کلاتنبرگ

مرد آلمانی پس از شکست لیورپول برابر ساوتهمپتون که در جریان آن دو ادعای پنالتی اجرا شده روی سادیو مانه مردود شد، تصمیمات داوران را در اوایل ماه جاری به شدت مورد انتقاد قرار داد.

آن شکست به همراه پیروزی یک بر صفر اواسط هفته یونایتد برابر برنلی، کافی بود که تیم تحت راهنمایی اوله گانر سولسشر در آستانه نبرد فردا(یکشنبه) برابر لیورپول در آنفیلد، به صدر جدول رده بندی نقل مکان کند؛ اتفاقی که امیدها را برای نخستین افتخار یونایتد پس از بازنشستگی فرگوسن در سال 2013، زنده نموده است.

فرگوسن یونایتد را 13 بار قهرمان لیگ جزیره کرد و در دوران مربیگری خود به خاطر استفاده از جنگ های روانی، شهرت ناخوشایندی داشت و در دوران حضورش در اولدترافورد، با اظهارات به موقع در خصوص مربیان حریف و داوران، جنگ روانی را به سود تیمش ایجاد می کرد.

کلوپ اما در واکنش به اتهامات کلاتنبرگ گفت: آیا از اینکه کسی در خصوص گفته های من حرف می زند، غافلگیر شده ام؟ نه؛ آیا از اینکه مارک کلاتنبرگ در این مورد صحبت نموده است، غافلگیر شدم؟ باز هم پاسخ منفی است.

وی ادامه داد: مطمئن نیستم که از او سوالات زیادی پرسیده شده باشد اما خوب است که سال ها پس از اتمام دوران حرفه ای او، در خصوصش حرف بزنیم. اما من سر الکس نیستم و این جنگ روانی نیست. بعد از بازی برابر ساوتهمتون، ما یک بازی دیگر (برابر استون ویلا در جام حذفی) داشتیم و در آن لحظه حتی یک ثانیه هم به بازی برابر یونایتد فکر نکردم.

کلوپ تاکید نمود: اما پیش از ملاقات برابر ساوتهمپتون، آمار پنالتی ها اعلام شده برای یونایتد دیدم و به همین دلیل به آن اشاره کردم. اما افرادی مثل کلاتنبرگ با این لحن حرف زدن، بیشتر از آنکه در خصوص من صحبت نمایند، در خصوص خودشان می گویند. اگر او به جای من سرمربی بود، بی شک از جنگ روانی استفاده می کرد اما متاسفانه من هیچ مهارتی در این زمینه ندارم و این مشکل من است.

مارکوس رشفورد مهاجم یونایتد این هفته گفت که خوزه مورینیو سرمربی سابق این تیم به او گفته بوده که بعد از آنکه بازیکن حریف روی مرتکب خطا شد، برای دریافت پنالتی باید کمی زیرکانه تر رفتار کند.

اما کلوپ در پاسخ به این پرسش که آیا او نیز چنین پیامی را به بازیکنانش منتقل نموده یا خیر گفت: 100درصد صادقانه می گویم که هرگز چنین حرفی نزده و حتی به این موضوع اشاره هم ننموده ام. در دوران مربیگریم با بازیکنان زیادی کار نموده ام؛ از همه آنها بپرسید، چنین چیزی هرگز رخ نداده است. به هیچ عنوان.

وی اضافه نمود: در دو بازی قبلی دو موقعیت به وجود آمد؛ روی سادیو مانه صحنه مشکوکی رخ داد که به نظر من پنالتی بود اما نظر من اهمیتی ندارد چون سوت دست شخص دیگری است. فقط نظرم را گفتم. بازی قبل برابر نیوکاسل نیز، شاهد صحنه ای بودیم که گلر حریف با دو دست پای مانه را قیچی کرد؛ او خود را به زمین نزد و سعی کرد گل بزند. از او نپرسیدم که چرا خودش را به زمین نزده است؛ حتی در خصوص این موضوع حرف هم نزدیم. اگر روی سادیو خطا رخ دهد، به زمین می افتد در غیر این صورت نه. ماجرا از این قرار است؛ تصمیم با بازیکن نیست بلکه داور مسابقه در این خصوص تصمیم می گیرد.

کلوپ در ادامه گفت: اما بعد از ملاقات برابر ساوتهمپتون کوشش کردم متوجه شوم که فرازمینی ها چطور این صحنه را می بینند؛ اینکه خطای هند، هند نبود و اتفاقی که برای مانه افتاد هم پنالتی نبود.

لیورپول با پیروزی برابر یونایتد، می تواند به صدر جدول برود اما شکست، اختلاف مدافع عنوان قهرمانی لیگ جزیره را با 20 بار فاتح لیگ انگلیس به 6 امتیاز افزایش خواهد داد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کلوپ: من سر الکس نیستم؛ جنگ روانی کار من نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کلوپ: من سر الکس نیستم؛ جنگ روانی کار من نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید