خمیر دندان با 6 کاربرد شگفت انگیز و جالب

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، درا ین مطلب شش مورد از برترین روش های تمیز کردن وسایل با خمیر دندان را گردآوری نموده ایم.

خمیر دندان با 6 کاربرد شگفت انگیز و جالب

ما معمولا دو بار در روز، صبح و شب قبل از خواب از خمیر دندان استفاده می کنیم. اگرچه خمیردندان برای تمیز کردن دندان های شما به کار می رود اما در واقع کاربردهای بسیار بیشتری دارد. در این مطلب وبلاگ آژانس الکترونیکی ترفندهای تمیز کردن با خمیر دندان را آنالیز می نماید.

پاک کردن رنگ مو از روی پوست

اگر موهای خود را در خانه رنگ می کنید، احتمالا متوجه لکه های قرمز یا قهوه ای روی پیشانی و گردن خود نیز شده اید. این رنگ نه تنها موهای شما، بلکه پوست شما را نیز لکه دار می نماید. بهتر است با مالیدن وازلین به دور خط موی خود از این امر جلوگیری کنید اما حتی در این صورت رنگ می تواند پوست شما را لکه دار کند. کمی خمیر دندان را روی یک پد پنبه بریزید و آن را روی پوست آسیب دیده بمالید. نباید فراموش کنید که آن را با کمی آب و مقداری صابون ملایم تمیز کنید زیرا خمیر دندان می تواند کاملا پوست را خشک کند.

تمیز کردن عینک آفتابی

آیا عینک آفتابی شما پوشیده از اثر انگشت و گرد و غبار است؟ با خمیر دندان دیگر مسئله ای ندارید. اطمینان حاصل کنید که از خمیر دندان ملایم استفاده می کنید، نه خمیر دندانی که دارای ذرات ساینده باشد. کمی خمیر دندان را روی یک پد پنبه ای بریزید و آن را روی عینک آفتابی بمالید. به مالیدن آن با پدهای پنبه ای تمیز ادامه دهید تا خمیر دندان از بین برود.

از بین بردن بوی ماهی و پیاز از روی تخته برش

پیاز یا ماهی خرد نموده اید؟ پس احتمالا دستان شما و تخته برش بوی آن ها را می دهند. با شستن دست های خود با کمی خمیردندان می توانید به راحتی از شر بوی آن خلاص شوید. بعلاوه، قبل از شستن تخته برش، کمی خمیردندان روی آن بمالید تا از ماندگار شدن بوی بد آن جلوگیری کنید.

پاک کردن ماژیک از روی میز

شاید فرزند شما در جایی غیر از کاغذ رنگ آمیزی نموده و میز شما اکنون با مارکر کثیف شده است. نگران نباشید، فقط مقداری خمیر دندان را روی سطح میز بمالید و آن را با یک دستمال نم دار تمیز نموده و با یک دستمال کاغذی پاک کنید و مطمئن باشید هیچ اثری از آن به جا نخواهد ماند.

حفظ سفیدی کفی کفش

اگر یک جفت کفش کتانی با کفی سفید دارید، می دانید که حفظ سفیدی آن ها و درخشان ماندنشان چقدر سخت است و معمولا بعد از مدتی کمی زرد یا خاکستری می شوند. وقتی می خواهید رنگ آن ها همچنان سفید باقی بمانند، کمی خمیردندان را روی آن ها بمالید. با دستمال کاغذی پاک کنید و کفی کفشتان دوباره سفید می گردد.

تمیز کردن اتو

آیا مقداری لکه روی اتوی شما وجود دارد که اتو کردن لباس شما را سخت می نماید؟ مطمئنا شما نمی خواهید به خاطر کثیفی اتو لکه ای روی لباس گرانبها شما بیفتد. بنابراین تمیز کردن منظم اتو لازم است. مقداری خمیردندان روی کف اتوی خود بمالید. حتما از سرد بودن اتو اطمینان حاصل کنید سپس آن را با یک دستمال کاغذی پاک کنید، به همین راحتی.

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می کنیم مطلب چرا همه سیگاری ها سرطان نمی گیرند؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "خمیر دندان با 6 کاربرد شگفت انگیز و جالب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خمیر دندان با 6 کاربرد شگفت انگیز و جالب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید