درد عصبی معده را در خانه درمان کنید

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، یکی از نشانه های رایج درد عصبی معده سوزش شدید معده است و گاهی هم به حالت تهوع و استفراغ منتهی می شود. گاهی شرایط به گونه ای است که هیچ کاری از شما ساخته نیست. اما با طب سنتی می توانید این درد را تسکین دهید.

درد عصبی معده را در خانه درمان کنید

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، علائم درد عصبی معده (Symptoms of gastric nerve pain) به دنبال استرس و اضطراب شدید بروز می کند. یکی از نشانه های رایج درد عصبی معده سوزش شدید معده است و گاهی هم به حالت تهوع و استفراغ منتهی می شود. وقتی که در شرایط هیجان انگیز قرار می گیرید و یا به خاطر شرایط محیطی، اضطراب و استرس شدیدی به شما وارد می شود، در قسمت معده احساس درد و سوزش می کنید. این سوزش و معده درد ناشی از شرایط وخیم روحی و روانی رخ می دهد. بهترین راه درمان برای درد عصبی معده حفظ آرامش است. با این حال، گاهی شرایط به گونه ای است که هیچ کاری از شما ساخته نیست. اما با طب سنتی می توانید این درد را تسکین دهید.

درمان خانگی تسکین درد عصبی معده

نعناع یک مسکن بی نظیر برای درد عصبی معده است.

چای لیمو معجزه شگفت انگیز درد معده است.

کیسه آب گرم را از قلم نیاندازید.

عرق رازیانه یک معجون بی نظیر برای درد معده است.

زنجبیل یک داروی گیاهی معطر برای معده است.

برای درد معده آب برنج را از قلم نیاندازید.

سرکه سیب نیز باعث آرامش اعصاب می شود. پس در پی آن درد معده هم آرام می شود. البته این راه خانگی را در گزینه آخر قرار دهید. زیرا با مصرف سرکه، فشار خون افت می کند که سردرد را در پی دارد.

منبع: بهداشت نیوز

منبع: همشهری آنلاین

به "درد عصبی معده را در خانه درمان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درد عصبی معده را در خانه درمان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید