راه های حفظ صلح و دوستی با همسفر خود (بخش چهارم)

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، علائق متضاد، مقصد یکسان

در هنگام سفر، جایی بدون داشتن اتومبیل شخصی تان، دوستان دیگری که با آن ها وقت بگذرانید یا خانه بزرگی که در آن اقامت کنید، کمی با هم بودن می تواند مسائل زیادی را به همراه داشته باشد. می تواند تا مرز نابودی یک سفر یا حتی رابطه پیش برود. مهم نیست که در این راه همسر، مخاطب خاصتان، یا برترین دوستتان همراهی تان کند، مهم این است که زمان، انرژی و کوشش خود را متمرکز کنید تا از با هم بودن بدون دعوا و کدورت لذت ببرید. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر از این موضوع بدانید.

راه های حفظ صلح و دوستی با همسفر خود (بخش چهارم)

سفر دو نفری می تواند به شما در کمتر خرج کردن کمک کند، اما توافق روی مقدار پولی که باید خرج گردد بسیار اهمیت دارد. اگر یکی از شما دوست دارد به راحتی در رستوران ها غذا صرف کند و دیگری ترجیح می دهد برای صرفه جویی، خودش غذاها را تهیه کند، ممکن است دعوای بزرگی بین تان پیش آید. در خصوص خرج ها و بودجه از قبل توافق کنید و به آن پایبند باشید.

در بحران ها آرامش خود را حفظ کنید

در صورت تاخیر در ورود اسباب و وسایل در فرودگاه، گم شدن وسایل و دیگر فجایع کوچک، آرامش خود را حفظ کنید و در باز کردن دهان و حرف زدن دقت بیشتری به خرج دهید. حرف های پرخاشگرانه در لحظات استرس زا می تواند تاثیر طولانی مدتی روی کل سفر شما داشته باشد.

بار تصمیمات را تقسیم بندی کنید

تجربه ثابت نموده که مسافرت با کسی که هر چیزی را که من تصمیم می گیرم و رد می کنم موافق است، سخت تر از مسافرت با کسی است که حداقل دوست دارد برخی جاها حرف او هم مهم شمرده گردد و بر آن اصرار می ورزد. من ترجیح می دهم با کسی همسفر باشم که نظر خود را به زبان بیاورد و مشارکت کند تا اینکه فقط کنار بیاید. از طرف دیگر، هیچ چیز به مقدار اینکه در سفر، توانایی های افراد را به چشم بینی لذت بخش نیست. اگر کسی در فراهم آوردن اسباب و الزامات فیزیکی سفر تبحر دارد، بگذارید به آن بپردازد!

در خصوص هر چیزی با هم صحبت کنید

به خصوص در یک سفر تفریحی، هر برنامه ای انعطاف پذیر است. تغییر برنامه ها به آسانی گفتن من الان خسته ام، بماند برای فردا؟ صورت می پذیرد. همسفر شما هم به همین راحتی می پذیرد. در حالت دیگر، اگر همسفر شما از قبل مقدمات برنامه ای را فراهم نموده باشد و شما بخواهید آن برنامه را تغییر دهید، او ممکن است پاسخ دهد که گردش کوهستانی تا فردا ظهر صورت نمی گیرد و امروز دیگر امکان آن وجود ندارد. اغلب مسافرت های خاطره انگیز، بی برنامه و پیش بینی نشده صورت می پذیرند؛ شاید پیش آمد این حوادث هیجان انگیز با فرد دیگری سخت تر باشد، اما غیرممکن نیز نیست.

نگرانی های خاص: دیدار خانواده

بیشتر ما دوست داریم شریک زندگی خود را به جایی که در آن بزرگ شدیم ببریم، و در آن جا با هم گردش کنیم. و غالبا چیزی که اتفاق می افتد این است که آن ها گوشه اتاق نشیمن نشسته اند و زمان ها و برنامه هایی را در فکر مرور می نمایند، که تا به حال تجربه ننموده اند. برای شما دورهمی با دوستان و آشنایان و خانواده لذت بسکمک دارد؛ اما برای همسفرتان، خسته نماینده است. سعی کنید جوری برنامه ریزی کنید که سفر شما شبیه به یک سفر تعطیلاتی خوشگذرانی باشد تا سلسله ای از دیدارها و دورهمی های بی سرانجام.

یک متشکرم ساده کسر شان نمی آورد

اگر همسفر شما کل روز را با برنامه ای که به زعم شما مجذوب کننده بود، همراهی کرد، یک تشکر به صورت متشکرم که امروز را با من آمدی؛ با تو بیشتر خوش گذشت می تواند دل او را به دست بیاورد.

یادتان نرود که گل های سرخ را ببویید

توصیه سرانجامی را برای زوج های: همه توصیه ها و نکات به کنار، هیچ وقت یادتان نرود که به چه دلیلی خود را به راه زده اید. به ما یادآوری کند که جهت راه هر چند پر از سنگلاخ و مشکل، ما عاشق کنار هم دیگر بودنیم.

منبع: الی گشت

به "راه های حفظ صلح و دوستی با همسفر خود (بخش چهارم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های حفظ صلح و دوستی با همسفر خود (بخش چهارم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید