رندر های گلکسی A13 مقرون به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ را نشان می دهند

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، سامسونگ همچون بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند، در کوشش است تا گوشی های مالی خود را هم به فناوری 5G مجهز کند. این غول کره ای دنیای تکنولوژی تصمیم دارد تا از مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند خود با نام گلکسی A13 5G رونمایی کند و تکنولوژی 5G را به رده پایین تری از گوشی ها بیاورد. رند رهای منتشر شده از گلکسی A13 5G پیش از عرضه رسمی اطلاعاتی درباره این گوشی را در اختیار ما قرار داده است.

رندر های گلکسی A13 مقرون به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ را نشان می دهند

گلکسی A13 5G قرار است در رویداد 20 نوامبر (29 آبان) سامسونگ، به عنوان جانشین نسل قبلی خود یعنی گلکسی A12 وارد دنیای گوشی های هوشمند گردد. این رندرها از تغییر در طراحی A13 نسبت به گوشی نسل قبلی خبر می دهد. با توجه به تصاویر منتشر شده، این گوشی احتمالا از 3 لنز در سیستم دوربین عقب خود استفاده خواهد نمود. این در حالی است که گلکسی A12 از 4 لنز در قسمت دوربین بهره می برد.

گلکسی A13 5G سامسونگ به نظر می رسد که از نمایشگر 6.48 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و ناچ قطره ای در قسمت جلویی صفحه نمایش برای میزبانی از دوربین سلفی استفاده خواهد نمود. بر اساس گزارش های اخیر، این گوشی به پردازنده 7 نانومتری Dimensity 700 مجهز است و با 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم به همراه 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

لنز های 50+5+2 مگاپیکسلی به ترتیب دوربین اصلی، فوق عریض و عمق میدان این گوشی را تشکیل خواهند داد. قابلیت دیگر گلکسی A13 5G سامسونگ پشتیبانی از شارژر سریع 25 واتی است که باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت را شارژ خواهد نمود. این در حالی است که گوشی های مالی سامسونگ در این رده، معمولا از شارژر 15 واتی یا کمتر استفاده می نمایند. البته احتمال می رود که این شارژر درون جعبه نباشد و جایگزین آن، شارژری 15 واتی باشد.

این گوشی از درگاه USB تایپ C به همراه جک 3.5 میلی متری صدا پشتیبانی می نماید. گزارش ها حاکی از آن است که گلکسی A13 5G، اواخر سال جاری معرفی می گردد. اما ممکن است تا ژانویه (حوالی دی و بهمن)، در آمریکا عرضه نگردد. بعلاوه انتظار می رود که این گوشی با قیمتی حدود 290 دلار و در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و سفید در دسترس کاربران قرار بگیرد. با این حساب باید دید آیا این گوشی که لقب مقرون به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ را یدک می کشد می تواند رضایت کاربران و علاقمندان سامسونگ را جلب کند یا خیر.

منبع: gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندر های گلکسی A13 مقرون به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر های گلکسی A13 مقرون به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید