روز شلوغ اکران فیلم ها در جشنواره ونیز ، فیلم های ایرانی چه روزهایی نمایش داده می شوند؟

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، امروز سوم سپتامبر و چهارمین روز از برگزاری هفتاد و نهمین دوره قدیمی ترین جشنواره فیلم دنیا یعنی جشنواره ونیز است؛ روزی که شاهد نمایش 28 فیلم از کشورهای مختلف بود.

روز شلوغ اکران فیلم ها در جشنواره ونیز ، فیلم های ایرانی چه روزهایی نمایش داده می شوند؟

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، در طول چهار روز برگزاری هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز که همزمان نودمین سالگرد تأسیس خود را نیز با حضور فیلمسازان بزرگ دنیا جشن می گیرد، حدود 60 فیلم اکران شده که بیشترین تعداد مربوط به امروز - شنبه - سوم سپتامبر است.

در این دوره از جشنواره، فیلم صامت آمریکایی استلا دالاس - Stella Dallas محصول سال 1925 به تهیه کنندگی ساموئل گلدوین - Samuel Goldwyn لهستانی - آمریکایی و کارگردانی هنری کینگ - Henry King آمریکایی برای نمایش در پیش افتتاحیه جشنواره اکران شد.

شش روز دیگر از نمایش فیلم های حاضر در این دوره از جشنواره به جای مانده که در روزهای پایانی شاهد آثار فیلمسازان ایرانی در جشنواره هفتاد و نهم ونیز خواهیم بود.

زمان اکران فیلم های ایرانی حاضر در جشنواره

در این دوره از جشنواره فیلم ونیز 4 فیلم ایرانی در دو بخش اصلی و افق های جشنواره اکران می گردد.

فیلم بی رویا ساخته آرین وزیر دفتری به تهیه کنندگی هومن سیدی، نخستین فیلم ایرانی است که قرار است در روز ششم سپتامبر/ سه شنبه در ساعت 21 و در روز بعد در ساعت 8 و 45 دقیقه به وقت محلی در سالن Sala Giardino نمایش داده می گردد.

این فیلم به همراه فیلم جنگ دنیای سوم به کارگردانی هومن سیدی بار دیگر در روز هفتم سپتامبر در ساعت 14 در سالن Sala Darsena و در روز بعد در ساعت 13 در سالن PalaBiennale اکران می گردد.

فیلم شب، داخلی، دیوار ساخته وحید جلیلوند هم در روز هشتم سپتامبر در ساعت 16 و 15 دقیقه به وقت محلی در سالن Sala Grande و در روز بعد در ساعت 17 در سالن PalaBiennale به نمایش در می آید.

فیلم خرس نیست ساخته جعفر پناهی در آدینه نهم سپتامبر در ساعت و در روز بعد در ساعت 17 در سالن PalaBiennale به نمایش در می آید.

وحید جلیلوند هم شب، داخلی، دیوار با نام خارجی پشت دیوار با بازی نوید محمدزاده در نقش یک نابینا که تنها نماینده رسمی سینمای ایران در بخش رقابتی این دوره از جشنواره فیلم ونیز محسوب می گردد را به این دوره از جشنواره آورده است.

لیلا حاتمی در این دوره از جشنواره ونیز به عنوان داور حضور دارد.

هفتادونهمین جشنواره فیلم ونیز که از 31 اوت شروع شده تا 10 سپتامبر ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "روز شلوغ اکران فیلم ها در جشنواره ونیز ، فیلم های ایرانی چه روزهایی نمایش داده می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز شلوغ اکران فیلم ها در جشنواره ونیز ، فیلم های ایرانی چه روزهایی نمایش داده می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید