ساخت آیفون SE 4 احتمالا لغو شده است

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، ساعاتی قبل گفت که بر اساس اعلام منابع مطلع، اپل ساخت آیفون SE 4 را لغو نموده یا در برترین حالت در سال 2024 که قرار بود این گوشی راهی بازار گردد، شاهد عرضه آن نخواهیم بود. او بر این باور است که این تصمیم به علت تقاضای پایین تر از حد انتظار برای گوشی هایی مانند آیفون SE 3، آیفون 13 مینی و آیفون 14 پلاس اتخاذ شده است.

ساخت آیفون SE 4 احتمالا لغو شده است

طبق گزارش های منتشر شده، این گوشی قرار بود با طراحی مشابه آیفون XR راهی بازار گردد که این تغییر در طراحی به معنای بالا رفتن هزینه های ساخت آن است و بنابراین مدیران ارشد اپل در حال تنونظر استراتژی خود در قبال این گوشی هستند. با توجه به اینکه شرکت ها خود را برای رکود اقتصاد جهانی در سال 2023 آماده می نمایند، پایین آوردن هزینه های غیر ضروری مربوط به ساخت گوشی های نو، اپل را در موقعیت بهتری برای برخورد با این چالش ها قرار می دهد.

در ماه های گذشته گزارش های زیادی در خصوص آیفون SE 4 منتشر شده است. همانطور که گفتیم این گوشی قرار بود از طراحی مدرنی بهره ببرد. البته در خصوص بهره گیری آن از فیس آی دی گزارش موثقی منتشر نشده و بعضی منابع احتمال قرارگیری حسگر اثر انگشت در دکمه پاور این گوشی را مطرح نموده بودند.

از بین دیگر ویژگی های فاش شده از این گوشی می توانیم به استفاده از نمایشگر 6.1 اینچی LCD یا اولد اشاره کنیم که در بخش فوقانی آن ناچ معروف گوشی های اپل واقع شده است. لازم به ذکر است بعد از فروش پایین سری آیفون مینی، اپل فراوری آیفون 12 و 13 مینی را متوقف کرد و حالا هم گزارش های زیادی در خصوص فروش پایین آیفون 14 پلاس مطرح شده است. بنابراین اپل تصمیم گرفته برای سال 2023 و 2024 تمرکز خود را به ساخت آیفون های پرچم دار معطوف کند و شاید تا چند سال دیگر بعد از کاهش قیمت قطعات، اپل بار دیگر فعالیت خود را برای ساخت گوشی های مقرون به صرفه تر از سر بگیرد.

گوشی موبایل اپل مدل SE 2020 LL/A تک سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و 3 گیگابایت رم

16,900,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساخت آیفون SE 4 احتمالا لغو شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت آیفون SE 4 احتمالا لغو شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید