سامانه اطلاع رسانی مردمی مدارس غیردولتی راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، سامانه اطلاع رسانی مردمی با هدف اشتراک اطلاعات مدارس غیردولتی سراسر کشور از امروز راه اندازی شد.

سامانه اطلاع رسانی مردمی مدارس غیردولتی راه اندازی شد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ آژانس الکترونیکی، پیش از ظهر امروز پس از برگزاری نشست خبری مجتبی زینی وند رئیس مدارس غیردولتی، سامانه اطلاع رسانی مردمی (سام) رونمایی شد.

زینی وند درباره این اپلیکیشن گفت: این اپلیکیشن میزان شهریه مدارس را به کل اولیا اعلام می نماید.

وی در ادامه درباره چند آیتم در این اپلیکیشن راه اندازی شده، بیان نمود: سامانه اطلاع رسانی مردمی با هماهنگی سازمان مدارس غیردولتی و شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی طراحی و راه اندازی شده است. آیتم های مختلفی این سامانه دارد. یکی اینکه به اولیا هدایت می نماید در نزدیکی منزلشان کجا کمی توانند فرزندشان را ثبت نام نمایند و اطلاعات مدارس را در اختیاز آن ها می گذارد.

رئیس مدارس غیردولتی گفت: اولیا می توانند از این طریق میزان شهریه هر مدرسه را استعلام بگیرند و اخبار مربوط به مدارس را دنبال نمایند. همچنین اگر اولیا شکایت هایی داشته باشند، می توانند اینجا ثبت نمایند که این سامانه در بخش شکایات به سامانه شکایات اصلی مدارس غیردولتی وصل است.

وی گفت: همچنین قرارداد هایی که اولیا با مدیران و موسسان مدارس غیردولتی می بندند و مبلغ قرار داد در سامانه معین می گردد. بخش نظرسنجی هم در سامانه وجود دارد که اولیا می توانند رضایت خود را از کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس مطرح نمایند تا ما نیز در جریان جزئیات مدارس باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سامانه اطلاع رسانی مردمی مدارس غیردولتی راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه اطلاع رسانی مردمی مدارس غیردولتی راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید