صنعاء: ائتلاف سعودی طی این هفته 221 بار یمن را بمباران کرد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار داشت که نیروهای ائتلاف سعودی با وجود اعلام یک طرفه آتش بس در یمن طی این هفته هم 13 عملیات زمینی و 221 بار حمله هوایی انجام داده است.

صنعاء: ائتلاف سعودی طی این هفته 221 بار یمن را بمباران کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آژانس الکترونیکی، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از ادامه حملات هوایی و زمینی نیروهای ائتلاف سعودی به رغم ادعای ائتلاف درباره ایجاد آتش بس یکجانبه در یمن اطلاع داد.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اشاره به ادامه حملات نیروهای ائتلاف سعودی در جبهه های مختلف یمن گفت که طی یک هفته گذشته بیش از 13 عملیات تهاجمی زمینی در جبهه های الجوف، مأرب، تعز و صعده اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: ائتلاف سعودی طی این یک هفته 221 مرتبه استان های صنعاء، صعده، حجه، البیضاء، مأرب، الجوف، الضالع و جبهه های مرزی را بمباران نموده است.

این مقام نظامی یمن گفت: در مجموع از تاریخ 9 آوریل 2020 که ائتلاف سعودی مدعی ایجاد آتش بس یکجانبه در یمن شده است تا به امروز بیش از 100 عملیات هجومی و بیش از 1300 حمله هوایی علیه یمن انجام داده است.

یحیی سریع پیش تر در 30 آوریل به ائتلاف سعودی هشدار داده بود در صورت تشدید حملات، ارتش و کمیته های مردمی یمن پاسخ مناسبی خواهند داد.

ص

منبع: خبرگزاری فارس

به "صنعاء: ائتلاف سعودی طی این هفته 221 بار یمن را بمباران کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعاء: ائتلاف سعودی طی این هفته 221 بار یمن را بمباران کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید