ظریف با رییس جمهوری اندونزی ملاقات کرد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، تهران (پانا)- وزیر خارجه ایران با رییس جمهوری اندونزی ملاقات و درباره راه های گسترش همکاری های دوجانبه و مسائل بین المللی گفت وگو کردند.

ظریف با رییس جمهوری اندونزی ملاقات کرد

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف در ادامه ملاقات با مقامات اندونزی با جوکو ویدودو رئیس جمهور این کشور ملاقات و گفت و گو کرد.

وزیر امورخارجه در این ملاقات، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه هر چه بیشتر روابط برادرانه دو کشور تاکید و از مواضع اصولی اندونزی در شورای امنیت برای حفظ برجام و اجرای قطعنامه 2231 قدردانی کرد.

ظریف با اشاره به مذاکرات خود با همتای اندونزیایی، از افزایش حجم روابط تجاری دو کشور و توافق طرفین برای استفاده از ظرفیت کمیسیون مشترک مالی و دیگر راهکارها برای تقویت روابط مالی دو کشور ابراز خرسندی کرد.

رییس جمهوری اندونزی نیز در این ملاقات با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور ، از اینکه علیرغم شرایط کرونا، ارتباطات روسای جمهوری دو کشور ادامه یافته است، ابراز خرسندی و با اشاره به ظرفیت قابل توجه روابط مالی دو کشور، بر رایزنی طرفین در راستای تحقق این ظرفیت تاکید و از افزایش روابط تجاری فی مابین استقبال کرد.

ظریف که از روز گذشته به اندونزی سفر نموده است امروز با رتنو مرسودی وزیر خارجه اندونزی هم ملاقات و گفت و گو کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ظریف با رییس جمهوری اندونزی ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف با رییس جمهوری اندونزی ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید