علی، سومین نام پرطرفدار بوشهری ها

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: در 4 ماه نخست سال جاری نام علی، پس از نام محمد و حسین، رتبه سوم را در این استان به خود اختصاص داده است.

علی، سومین نام پرطرفدار بوشهری ها

به گزارش از ، اسکندر پاسالار مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر ضمن تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، بیان نمود: از ابتدای تشکیل پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال، در استان بوشهر تعداد 83 هزار و 344 نفر مزین به نام زیبای علی و القاب و ترکیب های آن شده اند.

او با تاکید بر متخلص شدن هر چه بیشتر به اخلاق علوی در سبک زندگی، مطرح نمود: پارسال تعداد هزار و 21 نفر از نوزادان متولد شده در استان به نام علی و ترکیبات آن نام گذاری شده اند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر خواهان انتخاب نام های مناسب برگرفته از فرهنگ اسلامی ایرانی برای نوزادان شد و اضافه کرد: فرهنگ نام گزینی درست، برای فرزندان بسیار با اهمیت است که باید مورد توجه والدین قرار گیرد.

پاسالار با بیان اینکه علاقه مندی مردم استان بوشهر به خاندان عصمت و طهارت سبب شده تا انتخاب نام های مذهبی در این استان، بالاترین فراوانی را داشته باشد، ادامه داد: در 4 ماه نخست سال جاری فراوانی نام علی با انتخاب 96 مورد، پس از نام محمد و حسین، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است و نام امیرعلی با فراوانی 67 مورد پس از امیر حسین، درجایگاه پنجم واقع شده است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "علی، سومین نام پرطرفدار بوشهری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی، سومین نام پرطرفدار بوشهری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید