عکس احمد احمدی و پوران درخشنده در فستیوال فیلم مالاتیا

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، عکس احمد احمدی عکاس سینمای ایران در کنار پوران درخشنده کارگردان ایرانی در فستیوال فیلم مالاتیا که این فستیوال در ترکیه برگزار شده است.

عکس احمد احمدی و پوران درخشنده در فستیوال فیلم مالاتیا

عکس پوران درخشنده در کنار احمد احمدی در فستیوال فیلم مالاتیا

من در کنار بانو پوران درخشنده در فستیوال در ترکیه

بیوگرافی کوتاه پوران درخشنده

فیلمساز، تهیه کننده، محقق و نویسنده فعال ایران زمین در 7 فروردین ماه سال 1330 در شهر کرمانشاه به جهان آمد، او تحصیل تکمیلی خود را در مدرسه عالی تلویزیون و سینما گذراند و در سال 1354 در سازمان صدا و سیما شروع بکار کرد و در همان زمان فیلم طاعون که درباره طاعون در کردستان به سال 1328 است را تهیه کرد. سال بعد نیز 1355 درباره چهارشنبه سوری و نیز فیلمی درباره مراسم سنتی نواحی مختلف ایران موسیقی نواحی ایران را سال 1356 فراوری کرد. موج، جانماز، سجاده، تحقیقی درباره زنان، اشتغال و صنایع دستی در کردستان در سال 1357 فیلم های مستند چشمه های آب معدنی راه هراز، به تصویر کشید و همان سال مستندهای سه گانه صنایع دستی را در کردستان فراوری کرد.

بیوگرافی احمد احمدی

احمد احمدی متولد 1352 سنندج، دارای مدرک تجربی است. وی پس از گذراندن دوره عکاسی از فرهنگ سرای بهمن فعالیتش را شروع کرد. نخستین تجربه سینمایی او فیلم برداری پشت صحنه فیلم روز واقعه به کارگردانی شهرام اسدی می باشد.

منبع: setare.com

به "عکس احمد احمدی و پوران درخشنده در فستیوال فیلم مالاتیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس احمد احمدی و پوران درخشنده در فستیوال فیلم مالاتیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید