فروش دستگاه لیزر تیتانیوم اصل و اورجینال با مجوز از وزارت بهداشت

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، رپرتاژآگهی - فروش دستگاه لیزر تیتانیوم اصل و اورجینال با مجوز از وزارت بهداشت

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم اصل و اورجینال با مجوز از وزارت بهداشت

امروزه تکنولوژی ها و دستگاه های بسیار زیادی در زمینه لیزر موهای زائد وجود دارد. به دلیل تبلیغات فراوان در خصوص آنها بیشتر ما با نام های دستگاه های لیزر آشنایی داریم و متاسفانه به همان دلیل هم اطلاعات چندان درستی راجع به این دستگاه ها نداریم.

رجحانن دستگاه های لیزر موهای زائد 2021

لیزر یکی از روش های ایمن و موثر برای برطرف موهای زائد بدن است. فناوری های نوینی که به دست انسان در علم پزشکی ساخته شده می تواند شما را برای مدتی طولانی از شر موهای زائد خلاص کند. البته باید توجه داشت که نتایج لیزر زمانی موثر و فوق العاده است که در مرکزی معتبر و مجهز به رجحانن دستگاه لیزر موهای زائد انجام گردد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم

فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از جدیدترین و رجحانن دستگاه ها برای از بین بردن موهای زائد بدن در بین دستگاه های لیزر است که یکی از مهم ترین ویژگی آن سازگار شدن با هر نوع رنگ پوست و مو می باشد. به عبارت دیگر می گردد گفت که این دستگاه همه انواع پوست و رنگ آن را پوشش می دهد و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد و قابل توجه است که این دستگاه فوق پیشرفته دارای یک سیستم خنک نماینده قوی نیز هست و برای زمانی که دستگاه با بدن تماس دارد، از سوختگی و درد و سوزش هنگام انجام لیزر جلوگیری خواهد نمود.

دستگاه لیزر تیتانیوم با چیلر ویژه

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه بسیار پیشرفته برای برطرف موهای زائد بدن است، این دستگاه به مراجعه نمایندگان یک درمان بدون درد ارائه می دهد. انواع تیپ پوست از جمله پوست برنزه را پوشش می دهد موهای زائد آن را لیزر می نماید. یک فناوری بسیار قدرتمند و ایمن را در خود دارد. این دستگاه دارای تاییدیه fda می باشد. استفاده از آن به عنوان یکی از محبوب ترین روش درمانی حذف موهای زائد در سراسر جهان شناخته می گردد. اما به دلیل قیمت بالای آن و حجم نسبتاً زیاد از این دستگاه در کلینیک های زیبایی استفاده خواهد شد. جالب است که بدانید این دستگاه از سه طول موج برای از بین بردن موهای زائد استفاده می نماید. همان طور که گفته شد حذف موهای زائد یعنی حذف فولیکول آن مو می باشد. دستگاه لیزر تیتانیوم به راحتی می تواند فولیکول های مو را در کمترین زمان و بدون هیچگونه دردی از بین ببرد.

دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود یکی از دستگاه های قوی و موثر در بین دستگاه های لیزر برطرف موهای زائد جهان است که در رقابت با دستگاهای معروف و قوی مثل الکساندرایت است. لیزر دایود از طول موج 808 نانومتر ایجاد می گردد که نسبت به طول موج 755 که الکساندرایت ایجاد می نماید عمق نفوذ بسیار بیشتری دارد.

البته باید توجه داشت که طول موج 755 الکساندرایت بیشتر به وسیله ملانین یا همان رنگدانه موجود در ریشه مو جذب می گردد ولی طول موج 808 لیزر دایود در عمق پایین تر آن باعث ایجاد گرمای عمقی می گردد. به دلیل اینکه عمق نفوذ طول موج دایود بیشتر است در دستگاه های نسل قدیم درد بیشتری نیز وجود داشت، ولی با گذشت زمان و پیشرفته شدن دستگاه ها تابش در لیزر دایود به صورت متناوب و سریع تر شد و سیستم های خنک نماینده قوی تر نیز به دستگاه ها اضافه شدند که باعث شد مصرف نمایندگان از این دستگاه ها درد کمتری تجربه و تحمل نمایند

دستگاه لیزر الکس دایود

قیمت دستگاه لیزر الکس دایود یکی از جدیدترین تکنولوژی ها برای حذف موهای زائد بدن است که استفاده از این دستگاه بسیار راحت تر است و محدودیت های بقیه دستگاه ها را ندارد. این دستگاه از سه نوع لیزر با طول موج های مختلف استفاده می نماید که به همین دلیل است که هیچ گونه محدودیت پوستی برای استفاده از دستگاه لیزر وجود ندارد. توجه داشته باشید که دستگاه لیزر الکس دایود برای انواع پوست های روشن تا تیره و تمامی نواحی بدن مناسب است و موهای آن را لیزر می نماید. مزیت مهم استفاده از این دستگاه این است که هیچ دردی را احساس نخواهید کرد و می توان در تمام فصل های سال از جمله تابستان و زمستان از دستگاه لیزر الکس دایود استفاده کرد. بازه زمانی ناپدید شدن موهای زائد سه هفته پس از اولین جلسه لیزر است که با کاهش چشم گیر رشد موهای زائد بعد از اولین جلسه همراه است. درست برخلاف دستگاه های قدیمی این نوع فناوری میزان آسیب به بافت های مجاور پوست بسیار کمتر است. سریع بعد از لیزر اثر سوختگی و قرمزی پوست محو می گردد که این موضوع به دلیل وجود خنک نماینده فوق العاده این دستگاه لیزر است. البته افرادی با هر درجه از حساسیت پوستی، ضروری است بعد از انجام درمان از کرم ضد آفتاب با spf50 استفاده نمایند.

دستگاه لیزر موهای زائد

با استفاده از دستگاه های لیزر می توان موهای زائد تمامی نقاط و نواحی بدن را از بین برد اما لیزر موهای زائد رجحان های دیگری نسبت به وکس یا شیو کردن دارد که شامل موارد زیر می باشد:

لیزر کردن موهای زائد دارای سرعت زیادی نسبت به روش های دیگر برای برطرف موهای زائد می باشد ولی باید توجه داشت که بستگی به وسعت ناحیه مورد نظر هم دارد.

لیزر موهای زائد ماندگاری بسیار بالاتری دارند نسبت به وکس کردن یا اصلاح، با لیزر موهای زائد اگر باز هم موهای زائد رشد نمایند دیگر مانند قبل نیستند و نازک تر و تراکم کمتری نسبت به گذشته خواهند داشت.

لیزر موهای زائد دارای دقت بسیاری بالایی است اگر شما در یک مرکز معتبر همراه با تکنسین متخصص از این روش بهره ببرید مطمئناً نتیجه خوبی خواهید گرفت بدون آن که پوست شما آسیبی ببیند.

جمع بندی

دستگاه لیزر انواع مختلفی دارد که هر کدام مناسب با یک رنگ پوست است اکا برخی از آنها تمامی رنگ پوست را پوشش می دهند. لیزر یک روش آسان برای برطرف موهای زائد است که افراد بسیار زیادی از آن استقبال نموده اند. توصیه می گردد برای برطرف موهای زائد خود از این روش بهره ببرید.

ارسال به وسیله تبلیغات اینترنتی ادوردز20

منبع: شفقنا اقتصادی

به "فروش دستگاه لیزر تیتانیوم اصل و اورجینال با مجوز از وزارت بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش دستگاه لیزر تیتانیوم اصل و اورجینال با مجوز از وزارت بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید