فصل دوم تازه شو روی آنتن شبکه دو می رود

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، فصل دوم مجله تصویری تازه شو از سه شنبه 12 فروردین بعد از اذان ظهر روی آنتن شبکه دو می رود.

فصل دوم تازه شو روی آنتن شبکه دو می رود

به گزارش ، این برنامه با حال و هوایی با نشاط و ریتمی سریع کوشش در ایجاد حال خوب در فضای عمومی جامعه دارد. مجله تصویری تازه شو از بخش های مختلفی تشکیل شده که به همراه پخش موسیقی و میان برنامه های جذاب به بینندگان تقدیم می گردد.

بنا براین گزارش تازه شو با موضوعات مختلف اجتماعی و با موضوع خانواده سعی در گسترش فرهنگ دگرخواهی و انجام کار نیک در جامعه دارد و در کنار آن به تناسب موضوعات روز بحث های مفیدی را آماده پخش نموده است.

محمد احتشامی تهیه کننده این برنامه درباره بخش های مختلف تازه شو گفت: بخش نمایشی با حضور بازیگران طنازی، چون آرش میراحمدی، امیر زریوند، ساناز سماواتی، اصغر حیدری، نادر دهیم، هومن حسینی، نسیم پور سلیم، مجید برومند، علیرضا بهرامی و ... نمایش هایی با موضوع روز را برای مخاطبان آماده نموده است.

وی ادامه داد: بخش دیگر این برنامه نان حلال نام دارد و پیرامون افراد کارآفرینی است که با سرمایه های اندک پیروز به راه اندازی کسب و کار خودشان و فعالیت مالی مناسبی شده اند. این بخش به صورت مستند گزارشی تهیه شده و تقدیم بینندگان به ویژه جوانان جویای کار خواهد شد.

همچنین در خانه بمانیم یکی دیگر از تدارکات این برنامه است که در شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن افراد، بینندگان می توانند توسط گوشی همراه گفت و گوهایشان با افراد خانواده را ضبط و برای ما بفرستند.

احتشامی افزود: بخش در همین حوالی با نگاهی متفاوت به اتفاقات گوناگون در نقاط مختلف کشور تهیه شده، یک دقیقه مهربانی گزارشی از افراد نیک خواه و مهربان زمانه ما است، پنجاه سوال، پنجاه جواب گفت وگو با چهره های سرشناس در حوزه های مختلف، هنری، ورزشی، سیاسی و اجتماعی است و همچنین آموزش آشپزی غذا های سالم از استان هایی در سراسر کشور نیز از دیگر بخش های این برنامه است.

تازه شو کاری است از گروه خانواده به تهیه کنندگی محمد احتشامی و کارگردانی عرفان احتشامی که با اجرای محمد سلیمی، مصطفی فیروزی، علی رستمی، محمد امین افشین و صدیقه مرادی هر روز بعد از اذان ظهر از شبکه دو پخش می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فصل دوم تازه شو روی آنتن شبکه دو می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل دوم تازه شو روی آنتن شبکه دو می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید