قهرمانان افسانه ای جهت آگاهی افکار عمومی به یاری سازمان های بهداشتی می آیند

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی و به نقل از رادیوکانادا، آژانس های بهداشت عمومی و گروه های ارتباطی علمی در کوشش هستند تا راه هایی را برای متقاعد کردن بچه ها جهت واکسینه شدن علیه کووید-19، بیابند. چند روز دیگر کانادا مرحله بعدی کارزار واکسیناسیون خود را شروع می نماید.

قهرمانان افسانه ای جهت آگاهی افکار عمومی به یاری سازمان های بهداشتی می آیند

روز آدینه وزارت بهداشت کانادا پس از آنالیز داده های ایمنی و اثربخشی، واکسن فایزر-بایون تک را برای استفاده در بچه ها 5 تا 11 ساله این شرکت تأیید کرد.

در این میان، بعضی در حال آماده سازی استراتژی های ارتباطی در خصوص واکسن در پیغام های خود با یاری گرفتن از موضوعات مرتبط با بچه ها هستند.

موسساتی مانند دانشکده داروسازی دانشگاه واترلو در ایجاد اینفوگرافیک های مرتبط با کووید-19 برای بچه ها پیشرو بوده است. دانشکده داروسازی با مشارکت تعدادی از پزشکان و متخصصان ارتباطات، اطلاعاتی را در خصوص همه گیری ایجاد نموده و به طور گسترده به اشتراک گذاشته است.

یکی از این گروه ها (Focused COVID Communication)، روز آدینه تصویری در اینستاگرام منتشر کرد که یک شخصیت کارتونی را در حال بازی هاکی نشان می دهد. این شخصیت در مراسم تولد کنار خانواده و بازی با دوستانش مزایای واکسیناسیون بچه ها در برابر کووید-19 را بیان می نماید.

منطقه پیل، انتاریو، روز آدینه ویدیویی را در حساب توییتر خود منتشر کرد که نشان می دهد برامپتون بتمن و Lawrence Loh، مسئول بهداشت در حال رفتن به یک کلینیک واکسیناسیون هستند. این قهرمان افسانه ای با صدایی جدی می گوید که بچه ها قهرمانان واقعی در مبارزه با بیماری همه گیر هستند.

منبع: خبرکانادا

به "قهرمانان افسانه ای جهت آگاهی افکار عمومی به یاری سازمان های بهداشتی می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانان افسانه ای جهت آگاهی افکار عمومی به یاری سازمان های بهداشتی می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید