ناگلزمن: به راستا همیشگی خود در بوندسلیگا باز خواهیم گشت

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: تیم در ادامه فصل در بوندسلیگا به راستا درست و همیشگی باز خواهد گشت.

ناگلزمن: به راستا همیشگی خود در بوندسلیگا باز خواهیم گشت

تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب و در نیمه اول نمایشی فوق العاده را از خود در خانه ویکتوریا پلژن ارائه داده و در نهایت با نتیجه 2-4 به فزونی رسید تا صعود خود به دور بعد لیگ قهرمانان را قطعی کند. یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ، اعتراف کرد تیمش در نیمه دوم افت نموده و حواس بازیکنان به ملاقات هفته بعد در بوندسلیگا برابر فرایبورگ بوده است.

یولیان ناگلزمان گفت :علت افت عملکرد تیم در نیمه دوم ترکیبی از عملکرد بهتر ویکتوریا پلژن و البته خود بازیکنان بایرن بود که بازی یکشنبه مقابل فرایبورگ را در فکر داشتند. ما همواره و در هفته های اخیر در حال ایجاد تعداد فراوانی موقعیت های گلزنی روی دروازه تیم های حریف هستیم.

ناگلزمن ادامه داد:گاهی اوقات مثل امروز چهار بار می توانیم دروازه حریف را باز کنیم و در بعضی مسابقات مانند بازی هفته قبل مقابل دورتموند نیز فرصت های خود را به میزان کافی تبدیل به گل نمی کنیم. بازیکنان بایرن مونیخ کاملا متمرکز هستند و با تمام توان کار می نمایند، مطمئنم که ما کار خود را انجام خواهیم داد و تیم در ادامه فصل در بوندسلیگا هم به راستا درست و همیشگی باز خواهد گشت.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت:کسب پیروزی در ملاقاتهای خارج از خانه همواره خوب و راضی نماینده است. 12 امتیاز از 4 بازی در سخت ترین گروه در این فصل لیگ قهرمانان کسب نموده و ما از همین حالا در مرحله یک هشتم نهایی قرار داریم. اکنون هدف ما در هفته های آینده لیگ قهرمانان این است که صدرنشینی را تثبیت کنیم. این برد آرامش لازم را پیش از فرایبورگ به ما می دهد. این هدف ما پیش از ملاقات روز یکشنبه بود و امشب به این خواسته رسیدیم.

وبلاگ آژانس الکترونیکی ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ناگلزمن: به راستا همیشگی خود در بوندسلیگا باز خواهیم گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلزمن: به راستا همیشگی خود در بوندسلیگا باز خواهیم گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید