نسخه کامپیوتر فیفا 23 پس از چند سال بالاخره هم سطح نسخه کنسولی می گردد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در این مدت با نقدها زیادی روبرو بود. این نقدها بیشتر در زمینه کامپیوتر بودند. نسخه کامپیوتر فیفا به طور کلی از تکنولوژی های پیشرفته نسل 9 بهره نمی برد. این در حالی است که بعضی از کامپیوترها از کنسول های نسل 9 خیلی قوی تر هستند. برای مثال تکنولوژی هایپرموشن (Hypemotion) در کامپیوتر و کنسول های نسل 8 وجود نداشت. این تکنولوژی روی حرکت بازیکنان تأثیر زیادی داشت.

نسخه کامپیوتر فیفا 23 پس از چند سال بالاخره هم سطح نسخه کنسولی می گردد

در سال 2020 شرکت الکترونیک آرتز گفت که بازی فیفا 21 از تکنولوژی های نو روی کامپیوتر بهره نخواهد برد. به این علت که حداقل سیستم مورد احتیاج برای این بازی کم باشد. با اینکار افراد بیشتری به این بازی دسترسی خواهند داشت. مشکل اصلی اینجاست که افراد زیادی هستند که کامپیوترهای قدرتمندی دارند و حال به ویژگی های نو این بازی دسترسی نخواهند داشت.

مدیر اقتصادی الکترونیک آرتز در خصوص حداقل سیستم مورد احتیاج این بازی گفت:

حال شرایط فرق نموده است. سال جاری افراد بیشتری به کامپیوترها و سیستم های قدرتمند دسترسی دارند. از طرفی دستگاه های میان رده نیز بسیار قدرتمند شده که باعث شده دسترسی افراد به تکنولوژی های نو بیشتر گردد. حال دیگر احتیاجی نیست که تکنولوژی نسخه کامپیوتر عقب تر از نسخه کنسول باشد.

این ماجرای ضعیف بودن نسخه کامپیوتر مدت زیادی است که جریان دارد. در اصل الکترونیک آرتز تمام کوشش خود را نموده تا افراد زیادی به بازی های فیفا دسترسی داشته باشند. به همین علت سیستم مورد احتیاج را حداقل می گیرد. با اینحال همانطور که گفتیم با توجه به شرایط فعلی دیگر احتیاجی به این کار نیست.

بازی فیفا 23 از قابلیت کراس پلی (Cross Play) بهره می برد. به همین علت بازیکنان روی پلتفرم های مختلف می توانند باهم به تجربه فیفا بپردازند. این که کامپیوتر از قابلیت های نسخه کنسول بهره ببرد الان بیش از پیش اهمیت دارد.

منبع: Eurogamer.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه کامپیوتر فیفا 23 پس از چند سال بالاخره هم سطح نسخه کنسولی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه کامپیوتر فیفا 23 پس از چند سال بالاخره هم سطح نسخه کنسولی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید