هلند ، آرژانتین؛ جذابیتی که مسی به جام می دهد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، در ملاقات اول کرواسی که توانسته در مرحله قبل و در ضربات پنالتی از سد ژاپن عبور کند، به مصاف برزیل می رود. برزیل، مدعی جدی قهرمانی این دوره از رقابت ها در یک هشتم نهایی در ملاقاتی تقریبا راحت و یک طرفه از سد کره جنوبی با نتیجه 4 بر یک عبور کرد تا بعد از پرتغال، راحت ترین صعود به جمع هشت تیم پایانی جام جهانی را داشته باشد.

هلند ، آرژانتین؛ جذابیتی که مسی به جام می دهد

در سوی دیگر، در یکی از زیباترین بازی های این مرحله هم تیم های هلند و آرژانتین به مصاف یکدیگر می روند. آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی پیروز شد با نتیجه 2 بر یک استرالیا را از پیش رو بردارد و هلندی ها هم با ارائه یک بازی مجذوب کننده توانستند آمریکا را با نتیجه 3 بر یک شکست دهند و رقیب آرژانتین در یک چهارم نهایی شوند. به هرروی، با توجه به نتایج رقم خورده، ملاقات های این مرحله به مراتب از بازی های مرحله قبلی مجذوب کننده تر خواهد بود.

هلند - آرژانتین

دومین بازی مرحله یک چهارم نهایی را که قرار است امشب برگزار گردد، تیم های هلند و آرژانتین برگزار خواهند کرد. این یکی بدون تردید مجذوب کننده ترین بازی این مرحله از رقابت ها در روز نخست می تواند باشد. هلندی ها در این جام تیم مرموزی نشان داده اند و شاید تا به الان نخواسته اند دستشان رو گردد. آن ها تازه در ملاقات قبلی برابر آمریکا بود که شمه ای از بازی توتال فوتبال را به نمایش گذاشتند.

بازی ای که اگر در آن تبحر داشته باشند، نه تن ها آرژانتین بلکه هر تیم دیگری را می توانند شکست دهند. البته شاید رقبای هلند هم در این جام جهانی چندان قدرتی نداشته اند و جدی ترین محک را در همین بازی مقابل آرژانتین بخورند.

هلند یکی از معدود تیم های سرشناس و صاحب سبک جهان ست که تا به الان فاتح جام جهانی نشده است. آن ها سه بار در فینال حاضر شده اند، ولی هر سه را باخته اند. شاید این بار دست کم اگر بخواهند این عدد را افزایش دهند، انگیزه ای مضاعف برای رجحان مقابل آرژانتین داشته باشند.

در سوی مقابل هم تیم آرژانتینی واقع شده است که برای بردن جام بی تابی می نماید. لیونل مسی و هم تیمی هایش بعد از پیروزیت در کوپا و فرار از فشار منتقدان حالا شاید فقط به یک جام جهانی احتیاج داشته باشند تا نامشان را برای همیشه در تاریخ بنویسند. مسی که مشخصا برای جنگی تاریخی پا به این جام گذاشته است.

بسیاری می گویند اگر مسی بتواند قهرمان جام جهانی گردد، بدون تردید برترین بازیکن تاریخ فوتبال خواهد شد. هواداران مارادونا همیشه روی اینکه مسی بازیکنی باشگاهی است و نتوانسته قهرمانی برای کشورش به دست بیاورد، دست گذاشته و او را نقد نموده اند. آرژانتین شاید پخته تر شده باشد، ولی مسئله اینجاست که کار ساده ای پیش رو ندارد و در اولین گام باید از سد هلند عبور کند. تیمی که آمارشان برابر آن ها اصلا خوب نیست. در 9 مصاف قبلی بین هلند و آرژانتین، نارنجی ها چهار برد کسب نموده اند و آبی ها فقط یک برد. چهار بازی هم مساوی شده است. البته یکی از تساوی ها ملاقاتی بود که آرژانتین در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شد و به فینال جام جهانی 2014 رسید.

منبع: فرارو

به "هلند ، آرژانتین؛ جذابیتی که مسی به جام می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلند ، آرژانتین؛ جذابیتی که مسی به جام می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید