10 پرنده ای که تخم آبی می گذارند!

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، در این گزارش با پرندگانی آشنا می شوید که دارای خصوصیات متفاوتی هستند و شباهت شان با هم تخم های آبی آن ها است. اگر شما هم پرنده ای با این مشخصه می شناسید در بخش نظرات برایمان بنویسید.

10 پرنده ای که تخم آبی می گذارند!

به گزارش مشرق نیوز، پرنده رابین بیشتر در آمریکای شمالی از آلاسکا و کانادا به سمت جنوب تا شمال فلوریدا و مکزیک فراوری مثل می نماید. رابین یکی از اولین گونه های پرندگان است که تخم های خود را در میان شاخ و برگ ها پنهان میکند.

سرخابی ها به خاطر پر های رنگارنگ و توانایی پروازشان معروف هستند و تقریباً در هر نقطه از دنیا می توان آن ها را یافت.

آبی شرقی یکی از پرندگان پرشمار در آمریکای شمالی هستند. آن ها در بسیاری از نقاط مختلف یافت می شوند. پرندگان آبی شرقی از این جهت که تخم های آبی می گذارند با سایر پرندگان متفاوت هستند.

فنچ خانگی را می توان در بسیاری از نقاط مختلف دنیا یافت. آن ها معمولاً قهوه ای هستند، اما تعدادی از آن ها رنگ های متفاوتی دارند. فنچ های خانگی دارای سر سیاه، سینه سفید و دم قرمز هستند.

پرنده خاکستری پرنده ای ساده با شخصیت های فراوان معمولاً در بوته ها پنهان می گردد و ترکیبی عجیب از صدا های ملودیک و خشن از جمله صدای میو گربه را منتشر می نماید.

تیناموس سیاه یکی از جالب ترین پرندگانی است که می توانید پیدا کنید. آن ها دومین پرنده سنگین وزن در دنیا هستند و می توانند تا 10 پوند وزن داشته باشند. آن ها بعلاوه یکی از سریع ترین پرندگان در دنیا هستند و می توانند بسیار بالا پرواز نمایند. بیشتر این پرندگان را میتوان در آفریقا و آمریکای جنوبی دید.

مرغ برفی نوعی پرنده است که در بسیاری از نقاط دنیا دیده می گردد. رنگ آن ها معمولاً سفید است، اما تعدادی از آن ها رنگ های متفاوتی دارند. آن ها گردنی بلند، سر کوچک و منقاری بلند دارند. آن ها می توانند بسیار بالا پرواز نمایند و یکی از محبوب ترین پرندگان در دنیا هستند.

فنچ ها نوعی پرنده هستند که در سراسر دنیا یافت می شوند. آن ها معمولاً میزان کوچکی دارند، اما تعدادی از آن ها بزرگتر هستند. سر کوچک، گردن کوتاه و منقاری بلند مشخصات ظاهری آن ها است. آن ها معمولاً در درختان و بوته ها یافت می شوند، اما در روی زمین نیز زندگی می نمایند.

نوعی از چکاوک (Warblers) که از جنگل ها گرفته تا تالاب ها و علف زار ها یافت می شوند و دارای صدای بسیار زیبا هستند.

امو دومین پرنده بزرگ دنیا پس از شترمرغ است. این پرندگان بزرگ پرواز نمی نمایند و جزو پرندگان بومی استرالیا و گینه نو هستند.

منبع: فرارو

به "10 پرنده ای که تخم آبی می گذارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 پرنده ای که تخم آبی می گذارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید