211 دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه ایلام مشغول تحصیل هستند

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، رئیس دانشگاه ایلام گفت: فرایند پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه ایلام از سال 96 به شکل جدی تری دنبال شده و اکنون 211 دانشجوی خارجی در این مرکز آموزشی مشغول تحصیل هستند.

211 دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه ایلام مشغول تحصیل هستند

علی اکبری، رئیس دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه وبلاگ آژانس الکترونیکی، در خصوص پذیرش دانشجوی خارجی در این دانشگاه گفت: بر اساس برنامه استراتژیک دانشگاه ایلام، فرایند بین المللی شدن این دانشگاه در پنج سال اخیر در حال انجام بوده و این مهم محقق شده است.

اکبری افزود: با اجرایی شدن این برنامه از سال 96، اکنون 211 دانشجوی خارجی در دانشگاه ایلام مشغول تحصیل هستند و حتی در زمینه بین المللی سازی این دانشگاه، تفاهم نامه های همکاری مشترک با دانشگاه های خارجی منعقد کرده ایم.

رئیس دانشگاه ایلام ابراز کرد: افق برنامه بین المللی سازی دانشگاه ایلام تا سال 1400 تعیین شده و بخش زیادی از آن محقق شده است. حتی این دانشگاه، به منظور دسترسی بدون محدودیت اعضای هیأت علمی و دانشجویان به تمامی منابع علمی از جمله نشریات مختلف به زبان های فارسی و غیر فارسی، از آمادگی لازم برای تأسیس شاخه مرکز منطقه ای در این دانشگاه برخوردار است.

وی یادآور شد: ناگفته نماند که با توجه به اینکه استان ایلام، دارای مرز مشترک با چهار استان عراق است، لذا این دانشگاه آمادگی دارد اقدام به ایجاد پل ارتباطی برای همکاری در تعاملات علمی پژوهشی با دانشگاه های عراق و مرکز منطقه ای و ISI کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "211 دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه ایلام مشغول تحصیل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "211 دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه ایلام مشغول تحصیل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید