آئین تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جایزه عظیم علمی دانشجویی در دانشگاه تبریز برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، آئین تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جایزه عظیم علمی دانشجویی (جایزه علی پولاد) هفتم دی ماه به وسیله ویدئوکنفرانس آنلاین در دانشگاه تبریز برگزار می گردد.

آئین تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جایزه عظیم علمی دانشجویی در دانشگاه تبریز برگزار می گردد

حمید احمدی، دبیر چهارمین دوره جایزه عظیم علمی دانشجویی (جایزه علی پولاد) در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ آژانس الکترونیکی، با بیان اینکه دانشجویان نخبه به عنوان بخش مهمی از سرمایه ملی در به ثمر رسیدن برنامه های توسعه علمی، اجتماعی، مالی و فرهنگی کشور همیشه از صندلی ویژه ای برخوردار هستند، گفت: در این ارتباط به منظور ایجاد بستری مناسب برای شناسایی، حمایت و تشویق دانشجویان مستعد و متعاقباً راهنمایی این استعداد های درخشان به سمت اولویت های راهبردی کشور، دانشگاه تبریز برای چهارمین سال پیاپی، در قالب برگزاری جشنواره ای دانشجویی، جایزه ای تحت عنوان جایزه عظیم علمی دانشجویی (جایزه علی پولاد) را به حائزین شرایط اعطا می نماید.

احمدی بیان نمود: دانشجویان شاغل به تحصیل و همچنین دانش آموختگانی که در سال 98 فارغ التحصیل شده اند، مشروط بر این که بالاترین مقطع تحصیلی خود را در یکی از 10 دانشگاه منتخب استان آذربایجان شرقی شامل دانشگاه تبریز، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه مراغه، دانشگاه بناب، دانشگاه پیغام نور (واحد های استان آذربایجان شرقی)، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد های استان آذربایجان شرقی) و دانشگاه جامع علمی- کاربردی (واحد های استان آذربایجان شرقی) سپری کرده باشند، تا 29 مهر 98 فرصت داشتند نسبت به تهیه و ارسال مدارک جهت شرکت در این رقابت اقدام نمایند.

دبیر چهارمین دوره جایزه عظیم علمی دانشجویی (جایزه علی پولاد) بیان نمود: مجموعاً 322 پرونده توسط دبیرخانه جایزه مستقر در گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز وصول شد که از این تعداد، 183 پرونده مربوط به دانشجویان مقطع دکتری تخصصی، 87 پرونده مربوط به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای و 52 پرونده مربوط به دانشجویان مقطع کارشناسی بود.

دبیر چهارمین دوره جایزه عظیم علمی دانشجویی (جایزه علی پولاد) در ادامه با تاکید بر اینکه هیئت داورانی متشکل از 83 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه های تبریز، علوم پزشکی تبریز، صنعتی سهند و شهید مدنی آذربایجان، آنالیز پرونده های واصله را بر عهده داشتند، توضیح داد: نحوه امتیازدهی به سوابق مختلف آموزشی، پژوهشی و فناوری متقاضیان بر مبنای شیوه نامه اجرایی چهارمین دوره جایزه عظیم علمی دانشجویی که از سوی گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز تدوین و به تصویب هیات رئیسه دانشگاه رسیده بود، انجام گرفته است.

وی اضافه نمود: در این دوره جایزه، نهایتاً 100 نفر از دانشجویان به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند که از این تعداد، 44 نفر در مقطع دکتری تخصصی، 34 نفر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای و 22 نفر در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل بوده اند.

احمدی اظهار کرد: مراسم تجلیل از نفرات برگزیده، هفتم دی ماه 99 برگزار می گردد و در این ارتباط نیز به منظور رعایت پروتکل های اعلامی توسط ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، این آئین به شکل غیر حضوری و به وسیله ویدئوکنفرانس آنلاین برگزار خواهد شد.

وی بیان نمود: از دانشجویان برگزیده با اهدای لوح سپاس، تندیس افتخار و جایزه نقدی تقدیر به عمل خواهد آمد. مجموع جوایز نقدی در نظر گرفته شده برای نفرات منتخب، سه میلیارد و سیصد و ده میلیون ریال است که توسط آقای علی پولاد تقبل شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آئین تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جایزه عظیم علمی دانشجویی در دانشگاه تبریز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آئین تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جایزه عظیم علمی دانشجویی در دانشگاه تبریز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید