شروع به کار فیبر نوری در همه شهرهای ایران

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شروع به کار فیبر نوری خانگی در همه شهرها اطلاع داد.

شروع به کار فیبر نوری در همه شهرهای ایران

عیسی زارع پور در پست اینستاگرامی نوشت: روز گذشته در مراسم شروع واگذاری پورت های پرسرعت فیبر نوری، در دو شهر مقدس مشهد و قم تست سرعت انجام شد که در مشهد نتیجه بیش از 500 مگابیت بر ثانیه و در قم نزدیک به یک گیگابیت بر ثانیه بود که مایه خوشحالی بود. با فیبر نوری دیگر محدودیت سرعت مفهوم نخواهد داشت و بستر شبکه برای انواع خدمات مورد احتیاج مردم آماده خواهد شد.

وزیر ارتباطات اضافه کرد: هرچند در ارتباطات همراه شرایط به نسبت بهتری داریم اما در ارتباطات ثابت عقبی هستیم که به فضل خداوند و با کوشش خانواده بزرگ ارتباطات کشور به سرعت جبران می کنیم و تا سرانجام دولت سیزدهم 20 میلیون پورت مبتنی بر فیبر نوری در سراسر کشور راه اندازی خواهد شد.

وی اعلام کرد: به زودی کار اجرایی فیبر نوری خانگی در همه شهرها شروع می گردد. یا علی مدد گفته ایم و با سرعت به سوی یک شبکه پرسرعت و با کیفیت حرکت می کنیم.

وزیر ارتباطات گفت: هموطنان عزیز می توانند پیشرفت این پروژه و شرایط آن در استان خود را به وسیله سایت www.iranfttx.ir دنبال نمایند و در آینده می توانند با وارد کردن کد پستی محل سکونت خود، از زمان تقریبی فعال شدن این پروژه در محله خود آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شروع به کار فیبر نوری در همه شهرهای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار فیبر نوری در همه شهرهای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید