بهره مندی 120 روستا از تکنولوژی نسل 3 و 4 همراه اول در استان قزوین

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، مدیر مخابرات منطقه قزوین از نصب و راه اندازی ایستگاه های همراه اول با تکنولوژی نسل 3 و 4 در 120 روستا استان اطلاع داد.

بهره مندی 120 روستا از تکنولوژی نسل 3 و 4 همراه اول در استان قزوین

به گزارش گروه استان های وبلاگ آژانس الکترونیکی از قزوین ،نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: در راستای افزایش کیفیت و افزایش دسترسی مشترکین اپراتور همراه اول ایران به تماس و دیتای مطلوب و با کیفیت همراه اول در 120 روستا تکنولوژی 3G و 4G نصب و راه اندازی شده است.

نصرآبادی اضافه نمود: بعد از آغاز کرونا و احتیاج های آحاد جامعه در زمینه های آموزشی کسب و کار و ایجاد زیرساخت های لازم، تکنولوژی های نسل 3 و 4 با صرف هزینه عملیاتی از اعتبارات شرکت ارتباطات سیار در 49 روستا و استفاده از اعتبارات دولتی در 70 روستا و بعلاوه یک ایستگاه در اسفرورین، نصب و راه اندازی شده است که با انجام عملیات احداث و توسعه سایت های همراه اول در این نقاط و افزایش پهنای باند، امکان استفاده از اینترنت همراه اول هم فراهم شده است.

او اضافه نمود: این پروژه بزرگ با همت جهادی نیرو های فنی مخابرات منطقه علیرغم تمامی چالش های پیش روی توسعه و پیشرفت شبکه تلفن همراه با شرایط سخت کرونایی، اجرای آن در منطقه ها صعب العبور و دور افتاده استان باسخت کوشی و کوشش های بی وقفه در سطح استان اجرایی شده است.

مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: هم اکنون تعداد 190 روستا از امکانات اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار بوده و دو روستا هم در آینده نزدیک از این امکان برخوردار خواهند شد.

نصرآبادی در ادامه گفت: بعلاوه تعداد 33 روستا که قبلا به اینترنت پرسرعت مجهز شده اند در برنامه افزایش ظرفیت شرکت ارتباطات سیار قرار دارند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره مندی 120 روستا از تکنولوژی نسل 3 و 4 همراه اول در استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی 120 روستا از تکنولوژی نسل 3 و 4 همراه اول در استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید