تعهد ارزی صادرکنندگانی که منع تعقیب گرفتند مشخص تکلیف می گردد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: تا انتها تیرماه در خصوص معین تکلیف ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگانی که تعقیب قضایی آنها از سوی مقامات قضایی تعلیق شده است، تصمیم گیری می گردد.

تعهد ارزی صادرکنندگانی که منع تعقیب گرفتند مشخص تکلیف می گردد

حمید زادبوم، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در سی و دومین جلسه کمیته اقدام ارزی، در مورد مشخص تکلیف ایفای تعهدات ارزی صادرنمایندگانی که تعقیب قضائی آنها از سوی مقامات قضائی تعلیق شده است، گفت: تا انتها تیرماه در این مورد تصمیم گیری می گردد.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در مورد نحوه ایفای تعهدات ارزی صادرنمایندگانی که قرار منع تعقیب از سوی مقامات قضائی برای آنان صادر شده تا انتها تیر ماه امسال تصمیم گیری می گردد تا این گروه از صادرنمایندگان بتوانند پس از ایفای تعهدات خود نسبت به آغاز مجدد فعالیت تجاری اقدام نمایند.

وی اضافه نمود: این دسته از صادرنمایندگان موظف هستند پرونده قضائی خود را به وسیله مراجع قضائی پیگیری نمایند تا پس از تعلیق تعقیب قضائی در مورد ایفای تعهدات ارزی صادراتی اقدام گردد.

رئیس کمیته اقدام ارزی گفت: پس از احراز وجود ارز حاصل از صادرات، این گروه از صادرنمایندگان باید تعهد ارزی خود را به وسیله سامانه نیما یا واردات در مقابل صادرات ایفا نمایند، ضمن آنکه امکان واگذاری کوتاژهای صادراتی آنان به وارد نمایندگان در حال آنالیز است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "تعهد ارزی صادرکنندگانی که منع تعقیب گرفتند مشخص تکلیف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعهد ارزی صادرکنندگانی که منع تعقیب گرفتند مشخص تکلیف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید