تنبیه شدن بایدن به وسیله همسرش دستمایه شوخی شد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، ایسنا نوشت:جیل بایدن برای تنبیه همسرش در زمان هایی که با موضوعی موافق نیست او را به اتاق خواب لن می فرستد تا تنهایی شبش را سپری کند.

تنبیه شدن بایدن به وسیله همسرش دستمایه شوخی شد

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در جریان استقبال از بازیکنان تیم بیس بال لس آنجلس داجرز در کاخ سفید از نحوه مجازاتی که همسرش برایش در نظر گرفته، سخن گفت و آن را دستمایه شوخی کرد.

بایدن به صحبت های کامالا هریس، معاونش اشاره نمود که گفته بود شب پیش از بازی های جام جهانی قهرمانی بیس بال، همسرش در حالیکه لباسی متفاوت از تیم مورد علاقه هریس به تن داشت، به خانه وارد شد.

بایدن سپس گفت که با همین مشکل از جانب همسرش روبروست و ادامه داد: وقتی با جیل موافق نیستم، او من را به اتاق خواب لن می فرستند تا شب را تنهایی بگذرانم. همسرم اهل فیلادلفیا است؛ از آن دخترهایی که عاشق اسب هستند. وقتی من با او موافق نیستم، باید در اتاق خواب لن باشم.

بایدن یکبار دیگر در روز آدینه و در مراسمی در انجمن ملی آموزش که همسرش هم عضو آن است، این سازمان را یک نهاد ضروری دانست و گفت: خوب باید بگویم اگر از این انجمن حمایت نکنم، باید تنها در اتاق خواب لن بخوابم!

این گفته ها از سوی بایدن دستمایه شوخی کاربران در فضای مجازی شد و یکی از آنها در توئیتر نوشت: شرط می بندم بایدن هر شب در اتاق خواب لن می خوابد!

311311

منبع: خبرآنلاین

به "تنبیه شدن بایدن به وسیله همسرش دستمایه شوخی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنبیه شدن بایدن به وسیله همسرش دستمایه شوخی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید