جدیدترین خنک کننده دنیا بدون فن ساخته شد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، شرکت Noctua با یک فناوری تازه، خنک کننده بدون فن را ارائه داد.

جدیدترین خنک کننده دنیا بدون فن ساخته شد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، شرکت Noctua به ساخت هواداران بسیار قدرتمند PC مشهور است و اکنون دارای یک خنک نماینده CPU است که به هیچ وجه به فن احتیاج ندارد. دو سال پس از اعلام هیت منفعل برای کنترل قیمت CPU Core i9-9900K، Noctua NH-P1 انتها با قیمت 110 دلار به فروش رسید.

طبق گفته شرکت ASMR در لایه زیری این دستگاه، شش لوله حرارتی لحیم شده و باله های ضخیم محصول نهایی که به مقدار کافی خوب هستند به طوری که Core i9-11900K را در نزدیکی TDP 125 وات خود اجرا نمایند و حتی یک اورکلاک کوچک به 3.6 گیگاهرتز بدهند. این شرکت مجموعه ای کامل از دستورالعمل های راه اندازی این دستگاه که شامل یک لیست سازگاری با پردازنده مرکزی و حتی لیستی از موارد توصیه شده را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بدانند که به چه چیزی وارد می شوند.

درباره خنک نماینده CPU شرکت Noctua بیشتر بدانید

با فرض اینکه این موارد را چک نموده اید، در نصب آن در مادربرد مشکل زیادی ندارید: به نظر می رسد با تمام سوکت های پردازنده دسک تاپ مدرن سازگار است و دارای 100 ٪ رم RAM در LGA1200 و AM4 است، باید توجه داشته باشید که اگر از مادربرد LGA2066 استفاده می کنید ممکن است بخواهید از ماژول های رم بلند خودداری کنید.

این شرکت بعلاوه دارای یک فن آرام (12.1dB) تازه 120 میلی متری، NF-A12x25 LS-PWM است، اگر شما واقعا می خواهید یک خنک نماینده اضافی در بعضی مواقع ایجاد کنید، قرار است در 0 درصد PWM متوقف گردد، بنابراین کنترل نماینده فن شما فقط در صورت احتیاج می تواند آن را روشن کند.

منبع: فرارو

به "جدیدترین خنک کننده دنیا بدون فن ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین خنک کننده دنیا بدون فن ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید