خبرنگاران 170 خودرو سواری دپو شده در قم شناسایی شد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، قم - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: طی ماه های فروردین و اردیبهشت ماه جاری، 170 خودرو نو از نمایندگی های فروش و پارکینگ های دپو شده خودرو در قم شناسایی شد.

خبرنگاران 170 خودرو سواری دپو شده در قم شناسایی شد

محمود سیجانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ آژانس الکترونیکی، بیان نمود: ارزش تقریبی این خودروها، 220 میلیارد ریال برآورد شد که گزارش آن تنظیم و برای رسیدگی در اختیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان نهاده شد.

وی اضافه کرد: گشت های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، اداره کل تعزیرات حکومتی و دستگاه قضا از محل استقرار خودروهای نو همچنان ادامه دارد و با متخلفان برابر قانون برخورد لازم صورت می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت نحوه اجرای طرح های فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند توسط واحدهای صنفی و صنعتی مورد نظارت و کنترل نهاده شد و 210 بنگاه اقصادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده بودند پلمب شدند.

سیجانی گفت: در این مدت گشت های مشترک بازرسی برای نظارت بر نحوه عملکرد شرکت های بازاریابی شبکه فعال در قم نیز صورت گرفت و صدور اخطار پلمب برای شرکت های متخلف را درپی داشت.

وی بیان نمود: موضوع نظارت و کنترل بازار استان در بخش های مختلف در قالب گشت های مشترک با سایر دستگاه های متولی با جدیت دنبال خواهد و مردم می توانند گزارش های خود پیرامون تخلفات را برای پیگیری با استفاده از شماره تماس 124 اطلاع دهند.

درمجموع 35هزار و 276 واحد صنفی مجوزدار در استان قم فعالیت می نماید که 21هزار و 22 مورد آن توزیعی و خدماتی و 14هزار و 254 مورد آن واحد تولیدی و فنی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 170 خودرو سواری دپو شده در قم شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 170 خودرو سواری دپو شده در قم شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید