خبرنگاران 56 نفر تا به امروز در استان سمنان داوطلب عضویت در شورای شهر شدند

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، سمنان- خبرنگاران- طبق اعلام ستاد انتخابات استان سمنان، تا انتها سومین روز ثبت نام از داوطلبان در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، 56 نفر نام نویسی کردند.

خبرنگاران 56 نفر تا به امروز در استان سمنان داوطلب عضویت در شورای شهر شدند

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سمنان شامگاه جمعه گفت: ثبت نام ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان سمنان همزمان با سراسر کشور از روز چهارشنبه 20 اسفند به صورت حضوری و غیرحضوری شروع شد.

در روز نخست ثبت نام 23 نفر، در روز دوم 20 نفر و در روز سوم 13 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 54 مرد و 2 خانم حضور داشتند.

طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سمنان، جوان ترین داوطلب 27 ساله از شهر سمنان و مسن ترین داوطلب 63 ساله از شهر شاهرود بود و از بین ثبت نام کنندگان، 41 نفر به صورت حضوری و 15 نفر ثبت نام غیر حضوری داشتند.

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سمنان در خصوص مدرک تحصیلی ثبت نام کنندگان گفت: 2 داوطلب دارای مدرک کاردانی، 33 داوطلب کارشناسی، 18 داوطلب کارشناسی ارشد، 2 داوطلب دارای دکترا و یک داوطلب دارای تحصیلات حوزوی هستند.

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت هفت روز از 20 اسفند شروع و تا 26 اسفند ماه ادامه دارد و داوطلبان می توانند از ساعت هشت صبح تا 18 از طریق فرمانداری ها نام نویسی کنند.

ثبت نام از چهار روش تلفن همراه، رایانه، دفاتر پیشخوان و مراجعه حضوری صورت می گیرد بنابراین از کلیه اشخاصی که واجد شرایط هستند انتظار می رود تا فرصت باقی است همراه با مدارک لازم جهت ثبت نام اقدام لازم را معمول دارند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خردادماه سال 1400 همگام با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 56 نفر تا به امروز در استان سمنان داوطلب عضویت در شورای شهر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 56 نفر تا به امروز در استان سمنان داوطلب عضویت در شورای شهر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید