دنیای جادویی در کتاب جادوی شوبست بزرگ

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات امیرکبیر، کتاب جادوی شوبست بزرگ نوشته سیمین پناهی فرد برای نخستین بار منتشر و روانه بازار شده است.

دنیای جادویی در کتاب جادوی شوبست بزرگ

سیمین پناهی فرد، عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است که ترجمه و نگارش چندین کتاب در زمینه ادبیات و نقد ادبی را برای بزرگسالان در کارنامه خود دارد.

پناهی فرد جادوی شوبست بزرگ را برای نوجوانان نوشته است که هفته گذشته به وسیله انتشارات امیرکبیر به چاپ رسیده و به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی روانه بازار شده است. ماجرای رمان جادوی شوبست بزرگ که اثری فانتزی است، حول محور همدلی، تغییر و جست وجو برای رسیدن به آرزوها می چرخد. هر انسانی در زندگی ممکن است آرزویی بزرگ و دست نیافتنی داشته باشد که تصور کند فقط در رویاهایش می تواند به آن دست یابد؛ اما شاید پس از رسیدن به آن آرزو، شرایط جدیدی را تجربه کند که ببیند همه چیز آن گونه که فکر می نموده، نیست.

قهرمانان رمان جادوی شوبست بزرگ که به طور نمادین یک خرگوش به نام دم پنبه ای و یک الاغ هستند که دو دوست قدیمی اند، هرکدام مشکلاتی در زندگی دارند و دیگر قادر به تحمل شرایط آزاردهنده ای که در آن گیر افتاده اند، نیستند به همین علت تصمیم می گیرند خود را از شرایط دشوارشان نجات دهند. بنابراین سفر عجیبی را شروع می نمایند و برای رسیدن به آرزوهایشان به سراغ شوبست بزرگ، عجیب ترین جغد جهان که قابلیت های شگفت انگیزی دارد، می فرایند تا او با قدرت جادویی اش آنچه را که در جستجویش هستند، به آن ها بدهد؛ اما در این راه اتفاقات غیرمنتظرای می افتد که سرنوشت شان را به کلی تغییر می دهد و آن ها مجبور می شوند دست به ماجراجویی خطرناکی بزنند تا به زندگی عادی خویش بازگردند. آن ها در طی راستا برای رسیدن به آرزوها، موانع بسیاری را پشت سر می گذارند که ارزش دوستی عمیق و همدلی و مهربانی شان بیش از پیش نمایان می گردد. علاوه بر داستان مهیج، ماجراجویانه و خواندنی رمان جادوی شوبست بزرگ، تصاویر زیبایی به تصویرگری آرزو قلی زاده نیز در متن کتاب استفاده شده است که همراه با قلم ساده و روان سیمین پناهی فرد، جذابیت این اثر را برای خوانندگان دو چندان می نماید.

این رمان در 96 صفحه، شمارگان 1000 نسخه، با تصاویر تمام رنگی و در قطع پالتویی و با قیمت 85 هزارتومان منتشر شده است که هم به وسیله سایت انتشارات امیرکبیر و هم از کتاب فروشی های معتبر، قابل تهیه و خریداری است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "دنیای جادویی در کتاب جادوی شوبست بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیای جادویی در کتاب جادوی شوبست بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید