رویداد دانشجویی لینک آپ در پارک فناوری پردیس برگزار گردید

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، رویداد دانشجویی لینک آپ بعنوان یکی از برنامه های هفته جهانی کارآفرینی پارک فناوری پردیس با حضور روسای انجمن های دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور برگزار گردید.

رویداد دانشجویی لینک آپ در پارک فناوری پردیس برگزار گردید

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ آژانس الکترونیکی به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ یکی از مهم ترین مخاطبین پارک فناوری پردیس در برنامه هفته جهانی کارآفرینی، دانشجویان هستند، زیرا دانشگاه به عنوان اصلی ترین مرکز پرورش نیروی انسانی مورد احتیاج صنعت شناخته می گردد و از این جهت ایجاد ارتباط میان این بخش و اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رویداد دانشجویی لینک آپ ویژه دبیران انجمن ها و تشکل های دانشجویی همزمان با هفته جهانی کارآفرینی روز 27 آبان در پارک فناوری پردیس برگزار گردید. هدف از برگزاری رویداد آشنایی دانشجویان با اکوسیستم نوآوری و فناوری بود.

این رویداد شامل چند بخش بود. در ابتدا معاون توسعه نوآوری پارک و دبیر نمایشگاه اینوتکس درباره پارک فناوری پردیس، ظرفیت ها و خدمات ارائه شده در آن، نحوه شکل گیری پارک فناوری پردیس و برگزاری نمایشگاه های اینوتکس در سال های گذشته توضیحاتی ارائه دادند.

مرحله بعدی رویداد برگزاری دو کارگاه عملی مختلف برای دانشجویان بود. کارگاه نخست معرفی نحوه کار با شبکه اجتماعی لینکدین و نحوه پرزنت افراد در این شبکه اجتماعی بود و در این کارگاه بعلاوه نحوه رزومه نویسی و کاریابی در این شبکه اجتماعی به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

برنامه بعدی کارگاه استراتژی جذب و نگهداری مخاطب بود. این کارگاه با طراحی و انجام یک طرح اجرایی به وسیله شرکت کندگان انجام شد و در انتها به برترین طرح اجرا شده مبلغ 10 میلیون تومان جایزه ارائه شد.

معرفی اکوسیستم کارآفرینی و اجزای آن، نقش تشکل ها در نوآوری دانشگاه ها و دانشجوها، شبکه سازی و جذب دانشجویان به وسیله تشکل ها، آشنایی با مباحث نوآوری اجتماعی و راه های درآمدزایی تشکل ها و تور بازدید از پارک فناوری پردیس و بزرگترین شرکت های فناور ایرانی از دیگر برنامه های اجرا شده در این رویداد یک روزه بود.

گفتنی است، در انتها این رویداد به دانشجویان شرکت کننده در این دوره، گواهینامه شرکت در دوره لینک آپ داده شد.

گفتنی است، پارک فناوری پردیس به عنوان بزرگترین ناحیه نوآوری کشور، برنامه های متنوعی را برای هفته جهانی کارآفرینی در بازه زمانی 26 آبان تا 3 آذرماه 1400 در نظر گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رویداد دانشجویی لینک آپ در پارک فناوری پردیس برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد دانشجویی لینک آپ در پارک فناوری پردیس برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید