سرمایه گذاری 4 میلیاردی گوگل در بزرگترین شرکت هند

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، شرکت آمریکایی گوگل در حال مذاکرات پیشرفته برای سرمایه گذاری 4 میلیارد دلاری در شرکت هندی ریلاینس اینداستریز است.

سرمایه گذاری 4 میلیاردی گوگل در بزرگترین شرکت هند

به گزارش خبرگزاری مالی ایران، شبکه خبری بلومبرگ روز سه شنبه به نقل از منابع مطلع خاطرنشان کرد که شرکت آمریکایی گوگل در حال مذاکرات پیشرفته برای سرمایه گذاری 4 میلیارد دلاری در شرکت هندی ریلاینس اینداستریز است.

بر اساس این گزارش، شرکت گوگل از اظهار نظر در این باره خودداری کرد و شرکت ریلاینس نیز فوراً به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

سرمایه گذارانی مانند فیس بوک و شرکت کی کی آر همین حالا در مجموع به میزان 15.64 میلیارد دلار برای خرید 25 درصد از سهام شبکه مخابراتی جیو که شرکت تابعه ریلاینس محسوب می گردد، سرمایه گذاری نموده اند.

سرازیر شدن بودجه به سمت ریلاینس و سرمایه گذاری در آن، که از اواخر ماه آوریل شورع شد، و همچنین اقدام این شرکت برای فروش سهام خود یاری نموده است تا بدهی خالص این شرکت که بزرگترین شرکت هندی از نظر ارزش بازار محسوب می گردد، به صفر برسد.

روز گذشته شرکت گوگل خاطرنشان کرد که در بزرگترین تعهد خود به رشد بازار هند، حدود 10 میلیارد دلار طی 5 تا 7 سال آینده به وسیله سرمایه گذاری مشترک در این کشور هزینه کند.

منبع: اقتصاد ایران

به "سرمایه گذاری 4 میلیاردی گوگل در بزرگترین شرکت هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 4 میلیاردی گوگل در بزرگترین شرکت هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید