صدا و سیما پیروز به دریافت دو جایزه از کمیته فنی ABU شد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دو جایزه از کمیته فنی اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه دریافت کرد.

صدا و سیما پیروز به دریافت دو جایزه از کمیته فنی ABU شد

نمایندگان رسانه ملی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پیروز شدند در جلسه کمیته فنی پنجاه و نهمین نشست مجمع عمومی اتحادیه رادیو تلویزیونی آسیا و اقیانوسیه (ABU) که در مرکز هند برگزار گردید، دو جایزه کمیته فنی در بخش مقالات را دریافت نمایند.

پنجاه و نهمین مجمع عمومی ABU در 25 نوامبر در دهلی نو با حضور تقریبی 400 نفر شروع شد. این مجموعه جلسات برای نخستین بار از سال 2019 تا به امروز به صورت حضوری برگزار می شوند.

مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیونی آسیا و اقیانوسیه درحالی برگزار می گردد که موضوع این دوره از نشست های ABU، خدمت به مردم: نقش رسانه در زمان بحران است.

در این مجمع مقاله جواد مردان پور، محمدرضا نوری فرد و محمد مردان پور با عنوان معیار تخصیص منابع برای محتوای چند رسانه ای در شبکه LTE در بخش فنی تخصصی به عنوان یکی از مقالات برتر انتخاب شد.

عنوان یک مقاله منتخب دیگر چگونه فناوری DVB-I به سازمان های رادیو تلویزیونی یاری می نماید تا برای آینده آماده شوند بود که به همت فاطمه فلاحی ارائه شده بود.

کمیته فنی به همراه کمیته برنامه در26 نوامبر برگزار گردید که هنوز اسامی کامل برگزیدگان بخش فنی به وسیله سایت اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه اعلام نشده است.

وبلاگ آژانس الکترونیکی فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدا و سیما پیروز به دریافت دو جایزه از کمیته فنی ABU شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدا و سیما پیروز به دریافت دو جایزه از کمیته فنی ABU شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید