ظرفیت باتری آیفون 12 پرو مکس مشخص شد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، بعد از منتشر شدن اطلاعاتی که نشان دهنده حافظه رم 6 گیگابایتی آیفون 12 پرو مکس بودند، به تازگی اطلاعات جدیدی در رابطه با ظرفیت باتری آیفون 12 پرو مکس منتشر شده اند.

ظرفیت باتری آیفون 12 پرو مکس مشخص شد

این اطلاعات جدید که توسط شرکت چینی TENAA منتشر شده اند، نشان می دهند که اپل در آیفون 12 پرو مکس از باتری با ظرفیت 3687mAh استفاده نموده است. استفاده از باتری با این ظرفیت باعث شده است که ظرفیت باتری این آیفون جدید در حدود 282mAh از آیفون 11 پرو مکس که سال پیش شاهد رونمایی از آن بودیم کمتر باشد. آیفون 11 پرو مکس دارای باتری با ظرفیت 3969mAh است.

این اطلاعات جدید همچنین تأیید می نمایند که اپل در آیفون 12 پرو مکس از 6 گیگابایت حافظه رم استفاده نموده است. قبل از آیفون 12 پرو مکس شاهد منتشر شدن اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت باتری دیگر آیفون ها بودیم. بر اساس این اطلاعات آیفون 12 و 12 پرو با باتری با ظرفیت 2815mAh عرضه خواهند شد و اپل در آیفون 12 مینی از باتری با ظرفیت 2227mAh استفاده نموده است.

با وجود استفاده از باتری با ظرفیت کمتر در آیفون های جدید، اپل ادعا نموده است که در زمان استفاده از این آیفون های جدید عمر باتری آن ها مشابه آیفون های سال پیش خواهد بود. با وجود اینکه اطلاعات مختلفی در رابطه با مصرف انرژی بهینه توسط چیپست جدید A14 Bionic منتشر شده اند، اما آنالیز های اولیه نشان می دهند که آیفون های 12 و 12 پرو نمی توانند عمر باتری مشابه با آیفون 11 پرو را ارائه دهند.

منتظر هستیم تا ببینیم که آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس در زمان آنالیز در مقایسه با آیفون های 11 در زمینه باتری چگونه عمل خواهند کرد.

  • تاثیر اینترنت 5G بر روی عمر باتری آیفون 12 و 12 پرو مشخص شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ظرفیت باتری آیفون 12 پرو مکس مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت باتری آیفون 12 پرو مکس مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید