فعالیت کارکنان ادارات قم فردا یکشنبه به صورت دورکاری است

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، در اطلاعیه ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران قم آمده است: با توجه به تداوم شرایط برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه هموطنان عزیز از انرژی، فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها، شرکت ها، موسسات به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و بانک ها در روز یکشنبه مورخ 25 دیماه 1401 در سطح استان بصورت دور کار خواهند بود.

فعالیت کارکنان ادارات قم فردا یکشنبه به صورت دورکاری است

فعالیت کارکنان ادارات قم به موجب مصوبه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان فردا یکشنبه به صورت دورکاری خواهد بود.

به گزارش ایرنا ، در اطلاعیه ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران قم آمده است: با توجه به تداوم شرایط برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه هموطنان عزیز از انرژی، فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها، شرکت ها، موسسات به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و بانک ها در روز یکشنبه مورخ 25 دیماه 1401 در سطح استان بصورت دور کار خواهند بود.

اطلاعیه حاکیست: در ضمن ساعت کار کلیه شعب بانکهای استان از 9 الی 12 اعلام می شود. بعلاوه کلیه دستگاه ها و مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم های گرمایشی طی مدت یاد شده تا ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 1401/10/26 می باشند.

در بخش دیگری ازاین اطلاعیه آمده است: ضمن تقدیر و تشکر از مردم عزیز استان ، صنعت گران، تولیدکنندگان، اصناف و کسبه و بازاریان استان خواهشمندیم برای همراهی با سایر هموطنان در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

منبع: عصر ایران

به "فعالیت کارکنان ادارات قم فردا یکشنبه به صورت دورکاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت کارکنان ادارات قم فردا یکشنبه به صورت دورکاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید