مدیر نشر افق میهمان نهمین همایش چالش های امروز کتاب کودک و نوجوان

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، زهرا یعقوبی، دبیر نشست های تخصصی همایش چالش های امروز کتاب کودک و نوجوان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری نهمین همایش چالش های کتاب کودک و نوجوان گفت: قرار است در ادامه برنامه های آموزشی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان از این پس، بعضی از برنامه های همایش در برنامه ای با عنوان نشر - ناشر ـ تجربه با دعوت از ناشران پیروز و گفت وگو با آن ها، ناشران تازه کار را با چالش های این شغل آشنا کند.

مدیر نشر افق میهمان نهمین همایش چالش های امروز کتاب کودک و نوجوان

وی اضافه کرد: ناشران پیروز در این نشست، راهکارهای عملی پیش روی ناشران جوان قرار می دهد تا جهت درست و همواری را برای ادامه کار خود انتخاب نموده و به جای فرضیات، تئوری ها و بعضاً نقشه راه نادرست از تجربیاتی که امتحان پس داده اند، استفاده نمایند.

یعقوبی با اشاره به اجرای این برنامه شرح داد: در اولین برنامه نشر - ناشر - تجربه رضا هاشمی نژاد، مدیر نشر افق و برزو سریزدی، کارشناس - مجری این برنامه برگزار می گردد.

به گفته وی، در این نشست علاوه بر استفاده از تجربیات داخلی مدیر نشر افق، سعی داریم تا از تجربیات وی در زمینه نشر بین الملل و چگونگی حضور ناشران در عرصه های جهانی نیز استفاده کنیم.

نهمین همایش بحران و برون رفت؛ چالش های امروز کتاب کودک و نوجوان شنبه 29 خرداد از ساعت 17 تا 18 برگزار می گردد. علاقه مندان می توانند این نشست را در صفحه اینستاگرام انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به نشانی nasherane-ketabe-Kodak دنبال نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مدیر نشر افق میهمان نهمین همایش چالش های امروز کتاب کودک و نوجوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر نشر افق میهمان نهمین همایش چالش های امروز کتاب کودک و نوجوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید