کمترین قیمت طلق و مولتی استایل در فروشگاه پلکسی روژان

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، رپرتاژآگهی - طلق ها، ورق های مولتی استایل، ورق های پلکسی و.. متریال هایی هستند که دست ما را باز گذاشته اند. یعنی چه؟ یعنی می توان خلاقیت به خرج داد و از کاربردهای فراوان ان ها استفاده کرد.

کمترین قیمت طلق و مولتی استایل در فروشگاه پلکسی روژان

این طلق ها و ورق ها انواع بسیار مختلفی دارند. در این مطلب در خصوص طلق شفاف، طلق رومیزی و ورق مولتی استایل صحبت می کنیم .

طلق شفاف چیست؟

این طلق ها بسیار شبیه به شیشه هستند. مزیت مهم ان ها این است که همچون شیشه خطر شکستن ندارد. طلق شفاف در رنگ ها و طرح های مختلفی فراوری می گردد. هم چنین می توان روی این طلق ها طرح های مختلفی چاپ کرد.

برای فراوری طلق شفاف از ماده ای پلیمری استفاده می گردد که پلاستیک را شفاف می نماید. این ماده کمی گران است و طبیعی است که قیمت این طلق ها را مقداری بالا می برد.

در مواجهه طولانی مدت با نور خورشید، این طلق ها کمی کدر می گردد. در فضاهایی که نور خورشید به صورت مستقیم وجود دارد بهتر است که از شیشه استفاده نمایید.

انواع مختلف طلق شفاف چیست؟

طلق های شفاف انواع مختلفی دارند

طلق شفاف پلی کربنات

شفافیت این طلق ها کم است. از طلق پلی کربنات یا همان طلق دو جداره برای مواردی استفاده می گردد که استتار مهم تر از زیبایی است. تصاویر از پشت این طلق به صورت تقریبا شطرجی دیده می گردد.

طلق پلکسی شفاف

شفافیت در این نوع طلق پلکسی بسیار زیاد است. شفافیت بالای این طلق ها باعث می گردد تشخیص آن ها از شیشه سخت باشد. این طلق ها شبیه شیشه هستند اما از ان جایی که خطرشکستن و ریزش ندارد ایمن تر از شیشه است.

طلق شفاف می تواند در رنگ های مختلفی فراوری گردد که به ان ها طلق رنگی هم گفته می گردد. از طلق شفاف در طراحی درب های سنتی، شیشه کاری ها و بسیاری موارد دیگر در دکوراسیون استفاده می گردد.

کاربردهای طلق شفاف رنگی

ساخت پارتیشن های شیشه ای

کاربرد به اسم سقف کاذب

ساخت ایستگاه های اتوبوس و فضاهای مشابه داخل شهری

استفاده در طراحی درب های مختلف

ساخت پنجره های سنتی و مدرن

ساخت انواع باکس های تزئینی

ساخت کابینت

طراحی و ساخت بوفه های مختلف برای منزل

و بسیاری موارد دیگر

طلق رومیزی چیست؟

همان طور که از نام ان پیداست طلق رومیزی به اسم رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. برای میز ناهار خوری، میز تحریر، میز کار و… می توانید از این طلق ها استفاده نمایید. مزیت استفاده از این طلق ها این است که از جنس میز شما محافظت می نماید. تصور کنید اگر روی میز نقاشی کودک تان طلق نیاندازید چه بلایی سر ان میز درمی آید؟ میز ناهار خوری هم در اثر برخورد ظرف ها یا ریختن مواد غذایی ممکن است آسیب ببیند. اگر می خواهید طلق را روی شیشه قرار دهید خوب است زیر ان یک تکه پارچه بیندازید. اگر طلق را مستقیما روی شیشه بیاندازید حباب هایی ایجاد می گردد. برای ایجاد نشدن این حباب ها می توانید از پارچه ای زیر شیشه استفاده نمایید.

تمیز کردن این طلق ها آسان است. کافی است با یک پارچه نم دار یا با آب و صابون ان را تمیز کنید. این روکش ها ضد آب است و به هیچ اسم مایعات را از خود عبور نمی دهد. در صورتی که این طلق ها را به خوبی تمیز کنید شفافیت خود را حفظ می نماید.

مولتی استایل چست؟

ورق مولتی استایل از انواع ورق های پلاستیکی است. این ورق ها را با اسم ABS دو لایه هم می شناسند. لایه دومی که روی این ورق ها قرار می گیرد می تواند رنگ و طرح های مختلفی داشته باشد. معمولا مولتی استایل طلایی و نقره ای بیش از دیگر رنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای استفاده از ورق های مولتی استایل

ورق های مولتی استایل مقاومت بالایی دارند. این ورق ها کاربردهای زیادی در موارد مختلف دارد.

ضخامت این ورق ها اندک است و این موارد باعث می گردد تا انعطاف خوبی داشته باشند. مقاومت بالا در کنار این انعطاف باعث می گردد بتوان به راحتی از این ورق ها استفاده کرد.

وزن ورق مولتی استایل کم است و به راحتی می توان آن را جا به جا کرد. برش و نصب این ورق ها هم به راحتی انجام می گردد و از این نظر کار با آن راحت است.

سرعت فراوری این ورق ها بالاست.

ورق مولتی استایل در برابر رطوبت مقاوم است.

طرح و رنگ های مختلف ورق های مولتی استایل

ورق های مولتی استایل در طرح و رنگ های مختلف فراوری می شوند. این ورق ها به اشکال مختلفی مانند برجسته، مسطح، لوکس، پانچ شده، سه بعدی … در بازار موجود است.

بعضی از ورق های مولتی استایل روکش ظریفی از آلومینیوم دارند. این روکش می تواند به رنگ نقره ای، طلایی یا مسی باشد. ورق های مولتی استایل هم چنین می تواند مات یا براق باشد. نوع براق این ورق ها شبیه به آینه است.

کلام آخر

ورق مولتی استایل، طلق شفاف و طلق رومیزی را می توانید در موارد زیادی مورد استفاده قرار دهید. ما در فروشگاه پلکسی روژان با فراوری و فروش انواع ورق های پلکسی، مولتی استایل، انواع طلق ها و… در خدمت شما هستیم. شما هم چنین می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

09128922633

www.pelaxi1397.ir

منبع: شفقنا اقتصادی

به "کمترین قیمت طلق و مولتی استایل در فروشگاه پلکسی روژان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمترین قیمت طلق و مولتی استایل در فروشگاه پلکسی روژان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید