گل و سبزه شب عید چند؟

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، اکبر شاهرخی، رئیس اتحادیه گل و گیاه گفت: افزایش قیمتی در گل و گیاه نداریم و گل برای شب عید فراوان است، گفت: قیمت هر شاخه گل رز 20 تا 30 هزارتومان، داودی 30 هزارتومان، میخک دسته ای 30 هزارتومان، آلسترومریا شاخه ای 5 تا 7 هزارتومان، شب بو 15 تا 20 هزارتومان، گلدان سنبل 80 تا 120 هزارتومان و سینره نیز 50 تا 70 هزارتومان است.

گل و سبزه شب عید چند؟

وی ادامه داد: قیمت سبزه گندم در ظروف پلاستیکی حدود 20 هزارتومان و سبزه نارنج نیز در گلدان های معمولی پلاستیکی 20 تا 30هزارتومان است اما بسته به اینکه اندازه آن چقدر باشد و در چه ظرفی(سفال و…) قرار گرفته باشد ممکن است قیمت ها متفاوت شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران اضافه کرد: چندین سال است که تخم نارنج کاشته می شود و امسال نیز نارنج زیادی کاشته شده است. زیرا هم به سرعت خراب نمی شوند و هم شکل زیبایی به سفره های مردم می دهد.

وی شرح داد: به دلیل اینکه سال گذشته تولیدکنندگان گل و گیاه ضرر و زیان بسیاری کردند سنبل و لاله نسبت به سایر گل ها کمتر کاشته شده و قیمت آنها نیز دو تا سه برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

شاهرخی با بیان اینکه قیمت گل در بازار را عرضه و تقاضا تعیین می کند، گفت: فروشندگان نمی توانند گل ها و گیاه را برای مدت زیادی نگهداری کنند و تمایل دارند هرچه سریعتر بفروشند و به نظر می رسد قیمت ها در روزهای پایانی سال افزایشی نداشته باشد.

منبع: ایسنا

اخبار بیشتر را از کانال وبلاگ آژانس الکترونیکی دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز

به "گل و سبزه شب عید چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل و سبزه شب عید چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید