خودروی الکتریکی کوروت تا سال آینده عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، شورلت کوروت یکی از ابرخودروهای آمریکایی است که از چندین نسل قبل تا به امروز بدون تغییر اصول و تنها با بهینه سازی قدرت، ظاهر و ایمنی در بازار حضور دارد. بااین حال خبرهایی از عرضه نسخه برقی این خودرو به گوش می رسد. پیش روی صنعت خودروسازی به سمت الکتریکی سازی محصولات، شورلت را هم به فکر عرضه نسخه برقی شده کوروت انداخته و چند سالی است که شایعاتی در مورد عرضه نسخه برقی این خودرو با نام ای ـ ری (E-Ray) شنیده می گردد.

خودروی الکتریکی کوروت تا سال آینده عرضه خواهد شد

این طور که گفته می گردد در سال 2023 می توانیم منتظر عرضه نسخه هیبریدی نسل هشتم کوروت باشیم. هنوز مشخصات فنی این خودرو اعلام نشده است، اما گفته شده این خودروی اسپرت هیبریدی قیمتی زیر 100 هزار دلار خواهد داشت. بنابرین از آنجا که مهندسان این شرکت به صورت چراغ خاموش کارهای خود را انجام می دهند، می توان مطمئن بود که به زودی سر و کله نسخه تمام الکتریکی کوروت هم از راه برسد.

مارک رویس، رئیس شرکت جنرال موتورز اظهار داشت که این خودروساز نسخه الکتریکی خودروی اسپرت کوروت 2 را در سال آینده عرضه خواهد نمود. بر اساس گزارش رویترز رویس گفت: این شرکت یک نسخه الکتریکی از کوروت را عرضه خواهد نمود و پس از آن یک نسخه تمام الکتریکی با استفاده از فناوری باتری آلتیوم جنرال موتورز عرضه خواهد شد.

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ آژانس الکترونیکی بخوانید.

جدیدترین آگهی های خودرو
منبع: دیوار

به "خودروی الکتریکی کوروت تا سال آینده عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی الکتریکی کوروت تا سال آینده عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید