رونمایی از اولین خودرو پرنده کره جنوبی ، رویای تاکسی هوایی به واقعیت پیوست

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی، شیوا رحیمی: سال گذشته کره جنوبی طرحی را برای شروع سفرهای هوایی درون شهری در سال 2025 معرفی کرد. طبق تخمین وزارت حمل ونقل این کشور با استفاده از این تاکسی ها می توان سفرهایی با مسافت 30 تا 50 کیلومتر را که در حالت عادی در یک ساعت طی می شوند؛ در 20 دقیقه پیمود.

رونمایی از اولین خودرو پرنده کره جنوبی ، رویای تاکسی هوایی به واقعیت پیوست

به گزارش وبلاگ آژانس الکترونیکی و به نقل از رویترز وزیر حمل و نقل کره جنوبی روز پنج شنبه اعلام کرد:از آنجا که انتظار می رود تاکسی های هوایی به یکی از وسایل رایج حمل ونقل برای استفاده روزانه شهروندان تبدیل شوند؛ لازم است که این سرویس ها را در محیط های مختلف مورد آزمایش قرار دهیم. با توجه به اینکه حمل ونقل هوایی برای سفرهای درون شهری تا به امروز مورد استفاده قرار نگرفته است؛ ممکن است اندازه امنیت آن موجب نگرانی شهروندان گردد. به این منظور وزیر حمل و نقل کره جنوبی اضافه نمود:جهت یاری به مقبولیت عمومی ، هنگامی که مسافران سوار تاکسی های هوایی می شوند یک خلبان راهنمایی وسیله را به عهده می گیرد تا از امنیت سرنشینان اطمینان حاصل گردد.

به گفته وزیر هزینه این سفرها از تاکسی های معمولی بیشتر خواهد بود به طور مثال مسافت 48 کیلومتری فرودگاه اینچن تا مرکز شهر سئول ،110هزار وون (93 دلار) هزینه خواهد داشت اما با رشد بازار تا سال 2035 این میزان به 20هزار وون کاهش خواهد یافت.

به منظور مشاهده راهنمایی و هماهنگی این تاکسی ها یکی از نمونه های دو سرنشین ساخت کمپانی ولوکوپتر آلمان در فرودگاه گیمپو سئول به وسیله یک خلبان به پرواز عایدی. در ساختار این تاکسی ها از ملخ هایی شبیه به ملخ هلیکوپتر برای پرواز و فرود عمودی استفاده شده است و این امکان را فراهم می نماید که هم به وسیله خلبان و هم به صورت اتوماتیک راهنمایی گردد. انتظار می رود این تکنولوژی تا سال 2025 به مرحله بهره برداری برداری برسد.

https://tejaratnews.com/wp-content/uploads/2021/11/WhatsApp-Video-2021-11-14-at-16.43.56.mp4

مهمترین اخبار بازار خودرو را در صفحه خودرو وبلاگ آژانس الکترونیکی بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "رونمایی از اولین خودرو پرنده کره جنوبی ، رویای تاکسی هوایی به واقعیت پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اولین خودرو پرنده کره جنوبی ، رویای تاکسی هوایی به واقعیت پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید